Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه امروز ۵ بیمار به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: امروز ۱۶۸ ابتلای جدید در استان به ثبت رسیده است.

قزلباش در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر ۵۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی آمار بستری تجمعی را ۱۲ هزار و ۸۱۶ نفر عنوان کرد و افزود: ۳ هزار و ۴۷۰ بیمار نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزلباش موارد مثبت آزمایشگاهی بر اساس یافته‌های آزمایشی را ۲۲ هزار و ۲۵۷ ذکر کرد و گفت: ۵۹۵ نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا تاکنون در این استان جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 450918

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا زنجان ابتلا به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان

به گزارش پارس نیوز ، ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینما به بیماری مبتلا شده است. ترانه علیدوستی هم اکنون در بیمارستا بستری شده است. روز پیش بازیگر شناخته شده سینما، با نشانه های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای ترانه علیدوستی است.

مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری اش خبر داد

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای اوست.

دیگر خبرها

  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد