Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ در مراسم تجلیل از یاوران وقف استان فارس از ثبت وقف زمین ۱۵۰ هکتاری به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط واقف ۱۵ ساله و مادرش رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مراسم تجلیل از یاوران وقف استان فارس عصر امروز برگزار و ر این مراسم از ثبت وقف جدید توسط جوان‌ترین واقف استان فارس و مادرش رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واقفان نیک‌اندیش زمین کشاورزی به مساحت 150 هکتار و به ارزش 30 میلیارد تومان را وقف مرکز خیریه درمانی پیوند اعضا ابن سینا کردند.

در این مراسم از خانم پوران عظیمی به عنوان واقف برتر، آقای اسماعیل محمدی به عنوان خیر برتر در زمینه ساخت بقاع متبرکه، آقای صاحب دیوانی به عنوان متولی برتر موقوفات استان فارس و اصحاب رسانه فعال در حوزه وقف تجلیل شد.

400 رقبه وقفی جدید در کاشان شناسایی شد/250 میلیارد ریال ارزش موقوفات جدیدمسیر وقف‌های جدید را باید به سمت وقف سلامت هدایت کرددهه وقف؛ بیماران در بیمارستان‌ موقوفه شیراز رایگان ویزیت می‌شوند

توزیع بیش از 20 میلیارد تومان بسته معیشتی از محل موقوفات فارس

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در این مراسم با بیان اینکه با توجه به وسعت و نیازهای روز جامعه باید وقف‌های ما نیز به سمت رفع نیازهای جامعه برود، اظهار داشت: در استان فارس این حرکت آغاز شده است و وقف‌های ما به سمت امور اقتصادی و زیربنایی رفته است به طوری که از محل موقوفات طرح‌های گلخانه‌ای، پرورش دام و طیور، تولید ایمپلنت‌های پزشکی و غیره انجام شده است.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون از محل موقوفات بیش از 20 میلیارد تومان بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است و علاوه بر این در بحث تهیه اقلام بهداشتی و کمک به مراکز درمانی که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/422/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، به همت ستاد برگزاری مراسم مذهبی شهرستان سروستان ، دانش آموزان دهه هشتاد و نودی از مدارس شهر سروستان با حضور در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی ، سرود سلام فرمانده را همخوانی کردند.

 این مراسم از شبکه خبر و شبکه فارس به صورت زنده و مستقیم پخش شد. 

دیگر خبرها

  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا