Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@16:56:40 GMT

فعلاً تذکر دادیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۵۵۵۴

فعلاً تذکر دادیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی را در مورد جریمه‌های مربوط به عدم استفاده از ماسک در پایتخت ارائه کرد. سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات اجرای طرح جریمه افراد فاقد ماسک در پایتخت اظهار کرد: ابتدا باید تأکید کنم که در حال حاضر طرح جریمه افراد فاقد ماسک مربوط به تهران بوده و شامل استان‌های دیگر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نیز تصمیم ستادملی مقابله با کرونا بوده و پلیس نیز به‌عنوان مجری این مصوبات است.

  رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این طرح در تهران اجرا می‌شود، گفت: کدی که برای جریمه صادر شده فقط در تهران بوده و این طرح در تهران اجرا شده است. رحیمی در مورد اینکه آیا جریمه صرفاً مربوط به خودروها می‌شود یا خیر؟ گفت: فعلاً جریمه مربوط به خودروهاست، در چند روز آغازین به شکل ارشادی نیز مأموران ما تذکر دادند. همان‌طور که گفتم این طرح اجرا شده و تعدادی از خودروها نیز جریمه شده‌اند. وی در مورد استفاده از ماسک در خودروهای تک سرنشین نیز گفت: راننده این خودروها با توجه به اینکه فقط خودش داخل خودرو است، جریمه نخواهد شد، اما اگر مسافر یا سرنشین دیگری داشته و از ماسک استفاده نکنند [صاحب خودرو] جریمه می‌شود، با خودروهای تک سرنشین کاری نداریم. فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در مورد صنوف و اماکن نیز با همکاری پلیس اماکن و صنوف مختلف تذکرات لازم به متخلفان داده خواهد شد و اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنند طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد. رحیمی در مورد عابران پیاده نیز گفت: تذکر لسانی و رفتار ارشادی با این افراد انجام خواهد شد و ما به تمام یگان‌ها و مأمورانمان تاکید کرده‌ایم که در صورت رؤیت افراد فاقد ماسک به آنان تذکر بدهند که در این زمینه ده‌ها هزار تذکر داده شده است. در مترو نیز همان‌طور که قبلاً هم گفتم به افراد فاقد ماسک اجازه ورود داده نخواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: افراد فاقد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی

در سال‌های اخیر میم‌کوین‌ها بر روی بازار رمزارزها تاثیرات مختلفی گذاشته‌اند و قطعا بخش مهمی از دنیای کریپتو را تشکیل می‌دهند. ایلان ماسک در سال 2014 با انتشار یک توییت درمورد بیت‌کوین به دنیای رمزارزها وارد شد.

این شخصیت سرشناس از 3 رمز ارز که در ابتدا میم‌کوین بودند حمایت کرد و به‌ واسطه حمایت‌های وی به کوین‌های مطرح تبدیل شدند. رمزارزهایی نظیر، دوج کوین، شیبا و فلوکی با توییت‌ها و حمایت‌های ایلان ماسک به ارزش بالایی دست یافتند و در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال یک روند صعودی را سپری می‌کنند.

ایلان ماسک در توییت جدید خود از ارز FREN نیز صحبت به میان آورده و یک‌بار دیگر توجه خود را میم‌کوین‌ها آشکارا اعلام کرده است. در این مقاله قصد داریم درمورد صرافی کوینکس و میم‌کوین‌های مطرح که توسط این صرافی عرضه می‌شوند صحبت کنیم. اگر علاقه‌مند به بازار ارزهای دیجیتال مخصوصا میم کوین‌ها هستید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

میم کوین‌

میم کوین‌ها رمزارزهایی هستند که با الهام از یک میم اینترنتی یا یک شخصیت طنزآمیز کارتنی ساخته می‌شوند. این توکن‌ها بر روی یک شبکه بلاک‌چین مشخص ساخته شده و تعداد آن‌ها در حال افزایش است. اولین میم کوین که پا به دنیای کریپتو گذاشت، دوج بود. این رمز ارز از طرفداران زیادی برخوردار است و پس از حمایت افراد نام‌آشنایی مانند ایلان ماسک از آن، یک جامعه بزرگ از سرمایه‌گذاران را به خود اختصاص داده است.

با وجود فراز و نشیب‌هایی که بازار ارز دیجیتال تجربه می‌کند، به آینده میم کوین‌ها تا حدودی می‌توان خوشبینانه فکر کرد. در ادامه شما را با معتبرترین صرافی که از این ارزهای محبوب پشتیبانی می‌کند بیش‌‌تر آشنا می‌کنیم.

صرافی کوینکس

کوینکس یکی از معتبرترین صرافی‌های خارجی است که به کاربران ایرانی نیز خدمات نامحدود ارائه می‌دهد. این مجموعه در سال 2017 میلادی راه‌اندازی شد و کشور مبدا آن هنگ کنگ است. این صرافی به‌واسطه خدمات متنوعی که برای مشتریان خود درنظر گرفته و همچنین پشتیبانی از جفت‌ارزهای متنوع، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و روز‌به‌روز به کاربران آن افزوده می‌شود. از مزایای صرافی کوینکس می‌توان به این موارد اشاره کرد.

پشتیبانی از جفت‌ارزهای متنوع پلتفرم معاملاتی با قابلیت نصب روی گوشی و لپ‌تاپ پشتیبانی 24 ساعته از فعالیت‌های کاربران پشتیبانی از زبان فارسی ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان

این مزایا تنها تعدادی از ویژگی‌های صرافی کوینکس هستند و شما برای اطلاع از سایر خدمات این صرافی می‌توانید به سایت کوینکس مراجعه کنید. در ادامه میم‌کوین‌هایی که توسط صرافی کوینکس امکان خرید و فروش آن‌ها وجود دارد را معرفی خواهیم کرد.

میم کوین‌های صرافی کوینکس

کوینکس نیز یکی از صرافی‌هایی است که مجموعه نسبتا کاملی از میم‌کوین‌ها را عرضه کرد و امکان خرید و فروش آن‌ها را توسط کاربران و مشتریان این صرافی فراهم کرده است. این میم‌ها عبارتند از:

1_ ارز peng

با توسعه تکنولوژی، این روزها شاهد حضور پروژه‌های جدید در زمینه بلاک‌چین هستیم. peng یکی از این پروژه‌های مهم است که هم‌اکنون در رتبه 2385 در میان سایر رمزارزها قرار دارد. این توکن با اهداف خاصی عرضه شده و به آینده آن خوش‌‌بینانه فکر می‌کنند.

2- ارز mog

ارز mog نیز یکی از میم‌کوین‌های محبوب است که توسط صرافی کوینکس نیز عرضه شده و در رتبه 249 بازار کریپتو قرار دارد.

3- ارز wif

در دنیای ارزهای دیجیتال، ارزهایی با الهام از حیواناتی نظیر سگ و قورباغه یا شخصیت‌های محبوب تولید می‌شوند که با نام میم کوین شناخته می‌شوند. ارز wif نیز یک میم کوین جذاب و سرگرم‌کننده است که بر بلاکچین سولانا عرضه می‌شود و از سرعت و امنیت بالا و کارمزد پایین برخوردار است.

4- ارز Degen

ارز Degen نیز در لیست میم‌کوین‌های کوینکس قرار دارد که رتبه آن در میان سایر رمزارزها 2892 است. این ارز نیز با آینده روشنی روبه‌رو است و نظر خوش‌‌بینانه‌ای به آینده آن وجود دارد.

5-ارز BlackDragon

ارز BlackDragon یک ارز دیجیتال با ارزش بازار نسبتا پایین است که در رتبه 3129 بازار قرار دارد. BlackDragon نیز یک میم‌کوین محبوب است که باوجود اینکه بازار کم رونقی دارد ولی آینده آن را روشن پیش‌بینی کرده‌اند.

6- ارز Popcat

ارز Popcat نیز یک میم کوین از اکوسیستم سولانا بوده که با تصویری از گربه‌ای به نام اوتمیل عرضه شده است. این رمز ارز دارای بازار صعودی و روبه‌رشد است و امید زیادی به آینده آن وجود دارد.

7- ارز doge

دوج کوین یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها است که طرفداران زیادی دارد و بازار آن از نوسان زیادی بهره می‌برد. این ارز با الگوریتمی محاسباتی بر پایه اثبات کار عرضه می‌شود. این میم کوین تحت حمایت ایلان ماسک قرار گرفته و از آینده روشنی بهره می‌برد.

اگر تمایل دارید در بازار میم‌کوین‌ها فعالیت کنید، کوینکس بهترین صرافی برای این کار بوده و می توانید در آنجا خریداری کنید.

آیا میم کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری ایمن هستند؟

از نظر امنیتی میم کوین‌ها نیز باید مورد بررسی قرار گیرند و سرمایه‌گذاران با تحقیقات کافی در بازار این آلت‌کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنند. پس حتما از ایمن بودن میم کوین مطمئن شوید چراکه نمونه‌های مختلفی از آن‌ها وجود دارد که جعلی هستند و اگر از اطلاعات کم در این زمینه برخوردار باشید ممکن است دارایی خود را به خطر اندازید. دقت کنید که بازار میم کوین ها به شدت پر ریسک است و نوسانات خیلی زیادی دارد! و این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه گذاری برای این بازار نیست.

جمع‌ بندی

میم‌کوین‌ها نیز نوع ویژه‌ای از آلت کوین‌ها هستند که در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند. شیبا و دوج از معروف‌ترین میم‌کوین‌ها هستند که ارزش بازار آن‌ها در میان سایر رمزارزها بیشتر است. صرافی CoinEx یکی از مجموعه‌های معتبر برای خرید و فروش و انجام معاملات رمزارزها بوده که تنوع بالایی از ارزهای دیجیتال از جمله میم‌کوین‌ها را نیز در لیست خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • خودروهای ۴ ساله و بیشتر باید معاینه فنی داشته باشند | جریمه معاینه فنی چقدر شد؟
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد
  • ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا (فیلم)
  • (ویدیو) ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا