Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمن روحانی گفت: در اداره‌ها و بانک‌های این شهرستان افراد زیادی درگیر این بیماری شده‌اند و مدیران اداره‌ها باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی جدی‌تر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، عبدالرحمن روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: مهم‌ترین هدف مسئولان حوزه سلامت، اصلاح ذهنیت مردم نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و اصناف باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در بخش‌ها و همچنین در آی‌سی‌یو در حال افزایش است افزود: برخی از شهروندان بدون ماسک و همانند وضعیت عادی قبل از کرونا در شهر تردد می‌کنند که باید خطر ابتلاء به کرونا را بدانند و بهداشت را رعایت کنند.

روحانی بیان داشت: مردم بیشتر بهداشت را رعایت کنند چراکه تبعات این خستگی دامنه گسترش بیماری کرونا را افزایش خواهد داد و ضرر برگزاری مراسم ها بیشتر از همه متوجه خود مردم می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ادامه داد: در اداره‌ها و بانک‌های این شهرستان افراد زیادی درگیر این بیماری شده‌اند و مدیران اداره‌ها باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی جدی‌تر باشند و کارکنان و ارباب‌رجوع را به استفاده از ماسک و دستکش الزام کنند.

این مقام مسئول گفت: شدت بیماری کرونا نه تنها کم نشده بلکه روزبه‌روز با چهره‌های مختلف افزایش یافته است؛ از این‌رو رعایت توصیه و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی باید از سوی مردم جدی گرفته شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است