Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری بندر ماهشهر درخصوص شرایط تیمش گفت: تیم در حال شکل گیری است و توانستیم بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کنیم و رفته رفته تیم را کامل‌تر می‌کنیم.

مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان خوزستان که با انصراف وحدت نوین اندیمشک و حضور ۳ تیم (شاهین باغملک، شهرداری بندر ماهشهر و قرمزپوشان اهواز) به میزبانی ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر در حال برگزاری است با نتایج حاصل شده در دو دیدار اخیر کار تعیین قهرمان این مسابقات به دیدار آخر کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرشید جعفری در تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که با استفاده از امتیاز میزبانی می‌توانستند راحت‌تر به مقام قهرمانی برسند اکنون با یک پیروزی و یک شکست با ۳ امتیاز در رده دوم جدول به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

بدین ترتیب دیدار پایانی این مرحله از مسابقات بین تیم‌های شاهین باغملک و قرمزپوشان اهواز تکلیف تیم قهرمان و صعود کننده به لیگ مناطق جوانان کشور را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی امروز پنجشنبه با حضور فرنگی کاران از ایران، برزیل، ارمنستان، سوریه و عراق آغاز شد.

مسابقات یادشده در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در سالن مسابقات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 6088506

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است