Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@17:14:30 GMT

سیسی: هیچ دشمن خارجی قدرت تجاوز به مصر را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۵۸۵۲

آفتاب‌‌نیوز :

اسکای نیوز به نقل از روزنامه مصری الاهرام گزارش داد، عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر طی سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلی سری جدید دانشجویان دانشکده‌ها و آکادمی‌های نظامی اظهار کرد: نیروی ارتش برای حفاظت از کشور در برابر هر تجاوزی کافی است.

رئیس‌جمهوری مصر در این سخنرانی اظهار کرد: ماموریت حفاظت از کشور، سرزمین و ملت امری بزرگ و شرافتمندانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: هیچ کس نمی‌تواند از خارج به این کشور دست درازی کند. ما به هیچ‌ کس حمله نمی‌کنیم و ارتش ما قادر به پاسخگویی و بازدارندگی در برابر هر گونه تجاوز است. تردید و افترا خطر هرگونه تجاوز به کشور را کم نمی‌کند.

رئیس‌جمهوری مصر بیان کرد: ماموریت اضافی ارتش و پلیس از طریق آگاه‌سازی سربازان یگان‌های مختلف در برابر خطراتی است که علیه کشور طرح‌ریزی می‌شوند. زیرا خطر واقعی در حال حاضر جنگ شایعات و اطلاعات غلط است که ما را بر آن می‌دارد آگاه باشیم و بار دیگر تکرار کنیم که باید به تلاش‌ها با هدف ایجاد جوی از افکار منفی و تشکیک بین مردم توجه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیسی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان آران و بیدگل در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را به عنوان تکلیف مشخص کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به مقایسه ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران افزود: امروز به پشتوانه نیرو‌های مسلح به قدرت نظامی دست یافتیم، که هیچ نیروی خارجی توان جسارت به تمامیت ارضی کشور را ندارد.
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق به همت نیروی هوافضای سپاه و با هم افزایی نیرو‌های مسلح برای برهم زدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردو افزود: اجرای این عملیات خرسندی مظلومان جهان و ملت ایران را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان در بیت حانون
  • اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد