Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایندگان مردم آبادان، ملایر و فریمان در مجلس، وزیر نیرو را درخصوص عدم تکمیل سدها و سهم برق هسته‌ای در سبد متنوع تولید برق کشور، مورد سوال قرار داده و برای رسیدگی به موضوعات به اردکانیان مهلت دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مالک شریعتی در تشریح جلسه امروز(سه شنبه 29 مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس به حضور وزیر نیرو در این کمیسیون جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوال نمایندگان از وزیر نیرو ادامه داد: سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان، وزیر نیرو را درخصوص دلایل توقف کامل پروژه سد پایین دستی چوءبده، مورد سوال قرار داد که پس از بررسی موضوع، نماینده سوال‌کننده جهت تعیین تکلیف موضوع به اردکانیان مهلت سه هفته‌ای داد.

وی همچنین از مراعا ماندن سوال سید احسان قاضی زده هاشمی تا برگزاری جلسات کارشناسی خبر داد و افزود: بر این اساس نماینده مردم فریمان و سرخس سوالاتی را طرح کرد مبنی بر اینکه علت تفاوت در تخصیص احداث سدهای غرب کشور و شرق کشور چیست؟ و توجه سازمان برنامه و بودجه صرفا به دو برنامه خاص سدسازی براساس چه مبنای کارشناسی صورت گرفته است؟ جوابگویی خروج سالانه 200 میلیون مترمکعب آب چه کسی است؟

شریعتی اضافه کرد: به گفته قاضی‌زاده متاسفانه علیرغم تصویب سد شورچه به عنوان سد مرزی در برنامه سدهای مرزی تمرکز، اعتبارات در غرب کشور صورت گرفته و از سال 96 اعتبار مناسبی از محل آب‌های مرزی تخصیص نیافته است این در حالی است که در بهار امسال قریب به 200 میلیون مترمکعب آب از مرزهای ایران به علت عدم احداث سد شوریچه به کشور ترکمنستان سرازیر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین هادی بیگی‌نژاد نماینده ملایر از عدم به بهره‌برداری رسیدن پروژه سد کلان ملایر به دلیل تخصیص ندادن اعتبار لازم انتقاد کرد اما پس از استماع پاسخ‌های وزیر نیرو از این پاسخ‌ها قانع شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تشریح دیگر سوال نماینده ملایر از وزیر نیرو که برای مدت یک ماه مراعا ماند، گفت: آقای بیگی‌نژاد سوالی مطرح کرد مبنی بر اینکه در پیش‌بینی برق مورد نیاز کشور برای آینده، سهم برق هسته‌ای در سبد متنوع تولید برق کشور چقدر است؟ و وزارت نیرو در پیگیری تامین آن از دولت و سازمان اتمی ایران چه اقدامی کرده است؟.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی، این سازمان با گذشت بیش از سه هزار روز از تعویق وصول حقوق بیت المال از شرکت‌های متعلق به گروه امیر منصور آریا، مشتمل بر ۱۱ شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال سرانجام برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت‌ها به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد و این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲ به تملک دولت درآمد.

به همین دلیل می‌توان گفت با این اقدام، یکی از پرونده‌های معوقات کلان نظام مالیاتی کشور با همکاری قوه قضاییه و پیگیری‌های سازمان امور مالیاتی کشور مختومه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم