Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ابرکوه با بیان اینکه جایگاه فعالیت‌های نیروی انتظامی برای مردم امیدبخش است، گفت: مردم به رغم تحمل دشواری‌های معیشتی و مشکلات اقتصادی با مشاهده تلاش ناجا در امنیت بخشی کشور، مشکلات خود را صبورانه تحمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جایگاه والای شهیدان بیان کرد: طی سالیان گذشته قبل و بعد از انقلاب، در نظام اسلامی شهدای بسیاری برای تحقق اهداف و منویات اسلام و آرمان جهان شمول انقلاب ردای شهادت را به تن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان ابرکوه گفت: شهدای مدافع حرم از کیان و اعتقادات مذهبی و مقدسات دینی ما دفاع کردند و منزلتی در رتبه صدر اسلام دارند. شهدای مدافع وطن از جمله شهدای نیروی انتظامی، شهدای امر به معروف و موارد بسیار دیگر مجال را بر اشرار و عوامل قاچاق و بدخواهان تنگ کردند و آن‌ها را زمین‌گیر کردند.

وی با اشاره به همه گیری پدیده منحوس کرونا و شهادت تعداد از کادر درمان و پرستاران طی ماه‌های گذشته افزود: شهدای مدافع سلامت جانشان را برای حفظ سلامت جامعه و ایجاد امنیت در بخش سلامت در طبق اخلاص گذاشتند و تلاش کردند مشکلات و حملات ویروس کرونا را مهار و از شیوع و گسترش این بیماری جلوگیری کنند و ما باید قدردان آن‌ها باشیم.

حسینی گفت: شهدای نیروی انتظامی شهدای امنیت کشور هستند و در حقیقت دِین بزرگی به گردن همه ما دارند و ما خود را مدیون مجاهدت نیرو‌های سخت‌کوش و سبز‌کوش می‌دانیم.

امام جمعه شهرستان ابرکوه با بیان اینکه جایگاه نیروی انتظامی بسیار برجسته و در نظام اسلامی تاثیرگذار است، در پایان گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی برای مردم امیدبخش است مردم به رغم تحمل دشواری‌های معیشتی و مشکلات اقتصادی با مشاهده تلاش ناجا در امنیت بخشی مشکلات خود را صبورانه تحمل می‌کنند.

همزمان با هفته نکوداشت نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان از واحد‌های ستادی و اجرائی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه دیدار و با اهداء شاخه گلی به کادر و پرسنل و سربازان از زحمات آنان تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی در این دیدار از طریق بی‌سیم پیام شفاهی تبریک و تشکّر خود را به یگان‌های انتظامی در سطح شهرستان ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: امام جمعه کرمان: بیکاری یکی از زمینه‌های بروز جرائم است که باید از بین برود

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدای نیروی انتظامی شهدای مدافع حرم امام جمعه ابرکوه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید ابراهیم حسینی شهدای نیروی انتظامی شهدای مدافع حرم امام جمعه ابرکوه امام جمعه شهرستان شهرستان ابرکوه نیروی انتظامی شهدای مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد