Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی ضمن تبریک به مردم بولیوی نوشت: تبریکات خود را بمناسبت پیروزی قاطع در برابر برنامه‌های بی ثبات ساز امپریالیست یانکی (آمریکا) ابراز می‌دارم.

خبرگزاری میزان - محمدجواد ظریف با انتشر پیامی با تبریک به رییس‌جمهوری منتخب بولیوی در صفحه توییتری خود نوشت:

به مردم قهرمان بولیوی صمیمانه‌ترین تبریکات خود را بمناسبت پیروزی قاطع در برابر برنامه‌های بی ثبات ساز امپریالیست یانکی (آمریکا) ابراز می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریک به لوئیس آرسه رییس جمهور منتخب و داوید چوکه اوئنکا معاون رییس جمهور بخاطر این پیروزی ارزشمند مردمی.

بیشتر بخوانید: دولت موقت بولیوی در پی بازداشت مورالس روسیه: آمریکا در پشت پرده بحران سیاسی بولیوی قرار دارد

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ظریف بولیوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ظریف بولیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود

نماینده منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

وی افزود: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است. مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مهم را می‌توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد مابین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد که ما باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: ریل‌های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد، بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایت‌مندی مردم است.

کد خبر 747516

دیگر خبرها

  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران