Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون استاندار آذربایجان شرقی از تمدید تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی تا پایان آبان‌ماه خبر داد و گفت: آموزش‌های غیرحضوری برای کنترل شیوع کرونا همچنان تداوم می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه امروز 260 مراجعه برای بستری در بیمارستان‌ها ثبت شده و 25 نفر هم در نوبت پذیرش هستند، اظهار داشت: ظرفیت فاز اول تخت‌های تخصیص یافته به کرونا تکمیل شده و مردم باید با حساسیت ویژه بهداشت را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید است، گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان، تعطیلی مدارس و تداوم آموزش غیرحضوری مدارس تا آخر آبان تمدید شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه برای ضمانت اجرایی مصوبات ستاد مقابله با کرونا، کارگروهی تشکیل شده است، افزود: این کارگروه میزان رعایت مصوبات را بررسی خواهد کرد.

کدام شهرهای آذربایجان شرقی در وضعیت "فوق‌قرمز" هستند؟سیل کمک‌های مومنانه در آذربایجان شرقی/ همدلی و مواسات همچنان ادامه دارد+تصاویرممنوعیت سفر به آذربایجان شرقی/ بیش از 85 درصد استان در وضعیت قرمز و فوق‌قرمز قرار دارد

وی با بیان اینکه 26 نفر امروز فوتی کرونایی داریم، ابراز داشت: دیروز هم 28 نفر از بابت ابتلا به کرونا فوت کردند که در روزهای اخیر همواره تعداد فوتی‌ها بیش از 20 نفر بوده است.

راستگو گفت: امروز 357 مبتلا به کرونا شناسایی شده بود که در روز قبل 300 نفر کرونایی شناسایی شده بودند و تعداد مبتلایان اکنون در وضعیت نگران کننده قرار دارد.

انتهای پیام/111/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس دولتی آذربایجان شرقی ویروس کرونا مدارس دولتی آذربایجان شرقی ویروس کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس