Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@05:57:19 GMT

فوری ؛ مهدی طارمی در منچستر + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۳۰۱

فوری ؛ مهدی طارمی در منچستر + عکس

شب آینده تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اوج هیجان دوباره از امشب در اروپا آغاز می‌شود و هواداران تیم‌های مختلف علاوه بر تماشای بازی‌ تیم محبوبشان در لیگ‌های داخلی که نزدیک به دو ماه از آغاز آن می‌گذرد، می‌توانند به تماشای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هم بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پورتو برای مصاف با شاگردان گواردیولا ساعتی پیش وارد منچستر شد و طارمی و سایر  بازیکنان این تیم رفته رفته آماده شاید حساس ترین مصاف خود برای صعود از گروه می‌شوند.

این مسابقه شب آینده از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود و در دیگر بازی گروه سوم مسابقات، المپیاکوس در خانه از مارسی میزبانی می کند.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پورتو پپ گواردیولا پورتو لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی

پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید، اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد، اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • آماده باش به سردار برای مصاف حساس