Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: باید با برنامه‌های مدون در راستای پیشگیری از اعتیاد وارد عمل شد و این مقوله باید به صورت دقیق و سازمان یافته مورد رصد مسئولان امر قرار بگیرد تا خروجی مناسبی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر به دست آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تلاش‌ها و فعالیت‌های خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است افزود: باید با برنامه‌های مدون در راستای پیشگیری از اعتیاد وارد عمل شد و این مقوله باید به صورت دقیق و سازمان یافته مورد رصد مسئولان امر قرار بگیرد تا خروجی مناسبی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر به دست آید.

بیشتر بخوانید

کشف ۲ تن و ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

ملکی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیشگیرانه، آموزش و آگاهی بخشی از راهکار‌های مهم و موثر در مقابله با پدیده شوم اعتیاد است اضافه کرد: باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مردم، همچنین فضای مجازی، رسانه‌ها برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد و برنامه‌های پیشگیرانه و آموزشی باید در دستور کار بخشداران و دهیاران در روستا‌ها قرار گیرد.

او خواستار نظارت بر کشت شاهدانه توسط جهاد کشاورزی در سطح شهرستان شد و گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، نیرو انتظامی و شبکه بهداشت و درمان به صورت ماهیانه از عطاری‌های سطح شهرستان بازدید کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن پیشگیری از اعتیاد سازمان های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • تأکید رئیسی بر جلوگیری از عادی شدن مبارزه با قاچاق و اعتیاد