Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بیتوته ، دوری ازهمسر بنا به دلایل کاری، ماموریت و... برای مدت کوتاهی، یکی از موقعیت‌های خاص است که می‌تواند منجر به برون ریزی مثبت ویا منفی در رابطه شود.

اگر دوری از همسر درمسیر هدف مشترک زندگی زوجین باشد و دلایل ماموریت و اشتغال داشته باشد اصولا باید زوجین درموردش توافق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون تصمیم گیری مشترک یکی از تعهدات مهم زندگی مشترک است و هیچکدام از زوجین نباید به تنهایی در این فرایند تصمیم گیری کنند.

دوست داشتن در روابطی که با دوری همراه است چندان ساده نیست، اما برخی زوج‌ها کاری می‌کنند که این مسئله برایشان جا بیفتد و آن را از همیشه محکم‌تر می‌کنند.

موضوعی که در روابط بین افراد حائز اهمیت است، مسئله صرف زمان و انرژی لازم جهت حفظ و تداوم روابط است.هر قدر این رابطه نزدیکتر باشد لازم است زمان بیشتری را برای حفظ، تداوم و بهبود آن صرف کنیم. از میان روابط مختلفی که در زندگی ما وجود دارد، رابطه بین زوجین از سایر روابط حساس تر است و جایگاه ویژه ای در زندگی فرد دارد.

 

نکته هایی برای حفظ رابطه های راه دور همسران   هر روز با هم در ارتباط باشید به برنامه های روزانه خویش اهمیت دهید به درد دل های یکدیگر گوش کنید   دل تنگی هایتان را نادیده نگیرید اعتماد طرف مقابل را بخود جلب کنید هرچند وقت یک بار هم‌دیگر را ملاقات کنید کارهایتان را با هم انجام دهید از اینترنت بهره بگیرید برای هم هدیه بفرستید کارهای عقب مانده خویش را انجام دهید یادگاری بر جای بگذارید

 

اگر بنا به دلایلی مجبور به دوری مکانی از یکدیگر هستید مطمئن باشید که این دوری ها موقتی است و راهکارهایی را برای غنی تر کردن رابطه خود داشته باشید. علاوه بر این باید هر دو طرف سعی کنند از زمان هایی که در کنار یکدیگر هستند بهترین استفاده را بکنند و لذت ببرند.

صورت کلی در رابطه زوجین اغلب تصمیم گیری فردی نداریم و بهتر است تصمیمات به صورت مشترک اتخاذ شوند و اگر شرایط یکی از زوجین در بدو شروع ارتباط ازدواجی دوری‌های دوره‌ای و نامنظم است باید عنوان شود تا توافق و تصمیم گیری صورت پذیرد وبه هیچ عنوان نباید پنهان کاری شود، اگر این موارد در طول زندگی اتفاق بیفتد دراین حالت نیز باید توافقات لازم برای تصمیم گیری صورت پذیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دوستی دوری خانواده صحیح تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها»

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد.

مسابقه روز شانزدهم

با توجه به آیه (اذْهَبْ إِلی‏ فِرْعَوْنَ إِنَّهُ طَغی‏ (۲۴) ترجمه دقیق را انتخاب کنید؟

۱- به سوی فرعون برو.

۲- به سوی فرعون برو که او قطعاً سرکش (نافرمان) است.

۳- به سوی فرعون برو چون او ظالم بدکار است.

۴- گزینه ۲ و ۳ صحیح است.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه عدد گزینه صحیح را به شماره ۳۰۰۰۱۹۰۹ پیامک کنند. مهلت ارسال پاسخ تا ساعت ۲۳ چهارشنبه است.

شایان ذکر است همه روزه از میان پاسخ‌های صحیح به سه نفر به قید قرعه کارت هدیه به مبلغ سه میلیون ریال اعطا می‌شود.

کد خبر 6063515

دیگر خبرها

  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • سوال روز هفدهم مسابقه «زندگی با آیه ها» در قم
  • سوال روز شانزدهم مسابقه «زندگی با آیه ها» در قم
  • مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • سوال روز پانزدهم مسابقه «زندگی با آیه ها» در قم
  • سوال مسابقه زندگی با آیه ها (روز پانزدهم) در قم
  • فریب در ازدواج چیست؟ شرایط و مجازات آن
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟