Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر، گلادباخ، رئال مادرید و شاختار، گروه بسیار سختی را تشکیل داده اند و تک تک بازی ها برای صعود مهم به نظر می رسد. 

از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فردا از ساعت 22:30 اینتر میزبان مونشن گلادباخ خواهد بود.

جزئیات بازی

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا / مرحله گروهی

تاریخ: چهارشنبه 30 مهر 1399 / 21 اکتبر 2020

ساعت: 22:30 به وقت تهران

استادیوم: جوزپه مه آتزا (اینتر)

آخرین وضعیت دو تیم

میلان اشکرینیار، اشلی یانگ، رادو و گالیاردینی همگی به دلیل مثبت بودن تست کرونا این دیدار را از دست می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ماتیاس وسینو همچنان مصدوم است. استفانو سنسی دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد اما در بین نفرات اینتر مقابل گلادباخ حضور دارد. کولاروف در اینتر آغاز خوبی نداشته و کونته خیلی دوست دارد از باستونی به جای او استفاده کند اما مدافع مستعد ایتالیایی با وجود آنکه ویروس کرونا را پشت سر گذاشته، هنوز در آمادگی کامل نیست. ایوان پریشیچ هم مطابق انتظار کونته در سمت چپ ظاهر نشده اما با توجه به غیبت اشلی یانگ، همچنان در این پست حضور خواهد داشت. 

گلادباخ در آستانه بازی با اینتر باید وضعیت خیلی از بازیکنانش را برای حضور در بازی ارزیابی کند. در بین لیست مصدومان آنها، دنیس زکریا هم حضور دارد که نقش مهمی در این تیم داشت. 

اینتر در دو بازی اخیرش پیروز نشده است. آنها مقابل لاتزیو به تساوی 1-1 رسیدند و به میلان 2-1 باختند. گلادباخ از چهار بازی ابتدایی این فصل بوندسلیگا تنها 1 پیروزی به دست آورده است. 

ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

 

غائبان

مصاف های رو در رو

در مجموع این پنجمین مصاف رو در روی تاریخ دو تیم در بازی های رسمی خواهد بود و همچنین این اولین بازی دو تیم از نوامبر 1979 در جام یوفا است. در آن سال هر کدام از دو تیم یک پیروزی دست آوردند و پیش از آن نیز دو دیدار رو در روی این تیم با تساوی به پایان رسیده بود. از 4 دیدار رسمی دو تیم، هر کدام 1 پیروزی دارند و دو بازی به تساوی رسیده است. 

نکات آماری

در 3 بازی اخیر اینتر در لیگ قهرمانان بیش از 2.5 گل ثبت شده است. 

مونشن گلادباخ آمار بسیار خوبی مقابل تیم های ایتالیایی دارد. از 15 بازی اخیر این تیم مقابل تیم های ایتالیایی، آنها تنها 2 بار شکست خورده اند (2 شکست، 6 پیروزی، 7 تساوی). دو شکست آنها مقابل فیورنتینا (2016-2017) و لاتزیو (2012-2013) بوده است. گلادباخ در تاریخ خود 18 بار مقابل ایتالیایی ها بازی کرده و 6 پیروزی، 8 تساوی و 4 شکست به دست آورده است. 

اینتر از 7 دیدار اخیرش مقابل تیم های آلمانی در لیگ قهرمانان 5 بار شکست خورده و 2 بار پیروز شده است. آخرین باری که آنها میزبان یک تیم آلمانی در لیگ قهرمانان بودند، فصل گذشته بود که 2-0 دورتموند را شکست دادند. 

مونشن گلادباخ از 6 بازی اخیر خارج از خانه اش در لیگ قهرمانان، تنها 1 پیروزی به دست آورده (1 تساوی و 4 شکست). تنها پیروزی آنها مقابل سلتیک در آخرین فصل حضور آنها در لیگ قهرمانان در مرحله گروهی بود. (فصل 2016-2017)

اینتر از 10 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان تنها 2 پیروزی به دست آورده (3 تساوی و 5 شکست). همچنین آنها در طول این 10 بازی، تنها 1 بار کلین شیت کرده اند. (اکتبر 2019 در پیروزی 2-0 مقابل دورتموند)

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

اینتر 2-0 مونشن گلادباخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان مونشن گلادباخ دست آورده دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»

تیم زیر ۱۸ سال تراکتور با نتیجه سه بر یک سپاهان اصفهان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دیدار دو تیم زیر ۱۸ سال تراکتور و سپاهان از هفته نهم مرحله نهایی لیگ زیر ۱۸ سال، از ساعت ۱۵ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در تبریز برگزار شد.

تراکتور با سه گل محمد صادق سلیمی، قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها را با شکست بدرقه کرد.

کد خبر 747048

دیگر خبرها

  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد