Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز آیین‌نامه داخلی کمیسیون به تصویب اعضا رسید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ابوالفضل عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز آیین‌نامه داخلی کمیسیون به تصویب اعضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش اولیه هیئت اعزامی کمیسیون به منطقه آزاد چابهار برای بررسی موضوع احداث فرودگاه در این منطقه ارائه شد. بحث و بررسی پیرامون نظرات تکمیلی در جلسات بعدی کمیسیون انجام خواهد گرفت.

عمویی اظهار کرد: گزارشی از سفر هیئت اعزامی کمیسیون به مناطق مرزی استان اردبیل و استان آذربایجان شرقی جهت بررسی ابعاد مختلف درگیری‌ها در موضوع قره‌باغ ارائه کردم. با توجه به ابعاد مختلف درگیری ارمنستان و جمهوری آذربایجان، کمیته روابط خارجی کمیسیون مکلف شد که در پیگیری موضوع، جلسه‌ای را با دعوت از دستگاه ذی‌ربط از جمله دستگاه دیپلماسی و امنیتی برگزار کند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فرودگاه چابهار قره باغ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با محکوم کردن حمله ایران به رژیم صهیونیستی، بر حمایت این اتحادیه از تل‌آویو تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در نشست سران این اتحادیه عنوان کرد که وزرا که از تمامی طرفین در خاورمیانه درخواست کرده‌اند تا خود از درگیری‌ها عقب بکشند.

وی در ادامه مدعی شد که وزرای این اتحادیه حمله اخیر ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند.

این مقام ارشد اروپایی اظهار کرد که برخی از اعضای این اتحادیه افزایش تحریم‌ها علیه ایران را پیشنهاد کرده‌اند.

بورل افزود که این وزرا همچنین بر تعهد خود در رابطه با امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پارلمان اسرائیل: ایران دشمن اول ماست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: جهان باید در مقابل تروریسم متحد باشد

دیگر خبرها

  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی