Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از صفحه توئیتری حزب الوفاق بحرین، این گروه همچنین اعلام کرد که برخلاف دولت منامه که روابط خود را با رژیم صهیونیستی آغاز کرده است و به نشانه اعتراض به این اقدام، همچنان به رایزنی و تماس با رهبران گروه‌های مختلف فلسطینی ادامه خواهد داد.

در تماس میان رهبران حزب الوفاق و گروه‌های فلسطینی همچنین آمده است که همه گروه‌ها موضع مردم بحرین در قبال آرمان ملت فلسطین را ستودند و تأکید کردند که آنان از موضع واقعی بحرینی‌ها که مخالف عادی‌سازی و مخالف با صهیونیست‌ها و حامی آرمان ملت فلسطین هستند، آگاهی کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبران ارشد گروه الوفاق نیز در این تماس‌های تلفنی اعلام کردند که اقدامات رژیم آل خلیفه از سوی مردم و نیز به لحاظ قانون اساسی فاقد اعتبار و مغایر با ارزش‌ها و اصول مردم بحرین است و عادی سازی روابط با تل‌آویو خارج از اراده و موافقت آنها صورت گرفته است.

مردم بحرین همچنین به دنبال سفر روز یکشنبه یک هیأت صهیونیستی به منامه با حضور در خیابان‌ها علیه توافق سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن ها نوشته شده بود: «صهیونیست ها از کشور ما بیرون بروید... توافق شما باطل است» و «همه توافق ها با صهیونیست ها باطل است و رژیم بحرین مشروعیت ندارد» علیه اقدام رژیم آل خلیفه مخالفت خود را با این سازش نشان دادند.

بحرین و رژیم صهیونیستی  یکشنبه شب برای برقراری روابط کامل دیپلماتیک و همکاری‌های اقتصادی توافق امضا کردند.

قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

این قرار داد از همان زمان و بسرعت آثار و تبعات خود را در امارات و بحرین نشان داد و سفر روز یکشنبه هیأت جامع رژیم صهیونیستی در کنار هیأت آمریکایی به منامه و سپس ابوظبی و انعقاد قراردادهای متعدد نشان از اجرای برنامه‌ها و طرح‌های ضد اسلامی در منطقه دارد؛ طرح‌هایی که در راستای منافع و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و علیه مسلمانان است.

برچسب‌ها بحرین منامه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین منامه رژیم صهیونیستی فلسطین بحرین منامه رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی

گزارش‌ها حاکی از آن است که هم اکنون در سراسر سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو، بیت‌المقدس، حیفا و بسیاری از مناطق دیگر، تظاهراتی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان است.

به گزارش تایمز اسرائیل، تظاهرکنندگان خواستار برکناری وی و برگزاری انتخابات زودهنگام شده‌اند. افزون بر این، معترضان خواستار توافق برای آزادی اسرای صهیونیست شده‌اند.

وال استریت ژورنال به تازگی گزارش داده که مذاکرات برای تبادل اسرای صهیونیست و اسرای فلسطینی مجددا متوقف شده است و هیچ چشم‌اندازی برای از سرگیری آن در آینده نزدیک وجود ندارد. این امر در حالی رخ می‌دهد که نتانیاهو تحت فشار داخلی برای آزادی اسرا قرار دارد. 

در ماه نوامبر، بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست در توافق آتش‌بس مبادله شدند. رژیم صهیونیستی می‌گوید بیش از ۱۳۰ اسیر باقی مانده است و ممکن است یک چهارم آنان کشته شده باشند.

حماس پیش از این اعلام کرده بود که اسرادر غزه هستند و بنابراین در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی ممکن است کشته شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • قدس در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی کرد؛ تحرکات دولت اردوغان برای بازتعریف نقش ترکیه در موضوع فلسطین
  • ترکیه و بازتعریف نقش در موضوع فلسطین
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • چگونه رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ | در ارتش به یک هیولا تبدیل شدم
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • بازی اختاپوس، بازی مرکب با هدف حذف بازنده
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی