Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:13:10 GMT

سوتی عجیب نیمار؛ لو دادن شماره هم تیمی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۵۲۳

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن ناخواسته دچار اشتباه عجیبی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار رابطه خوب با ریچارلیسون دارد و حتی چندی قبل جایزه بهترین بازیکن فصل اورتون نیز توسط او به مهاجم قدبلند تافی ها اهدا شد. اما نیمار امروز اشتباه عجیبی مرتکب شده و به صورت غیرعمدی شماره ریچارلیسون را در شبکه های اجتماعی پخش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار تماسی ویدئویی با ریچایسون گرفته و در مورد جنجال های دیدار اورتون و لیورپول با این بازیکن برزیلی صحبت کرده بود. اما نیمار در همین حین گوشی را به سمت هوادارانش در اینستاگرام گرفته و شماره ریچارلیسون در لایو صفحه نیمار به نمایش گذاشته شده است.

 

نیمار که در حال صحبت کردن در مورد تکل ریچارلیسون روی پای تیاگو بوده، متوجه اشتباه خود شده و می گوید: "قسم می خورم عمدی در کار نبود، اما حالا باید شماره تلفن خود را عوض کنی."

 

ذیچارلیسون نیز که از رخ دادن این اتفاق دستپاچه شده بود، به سرعت به مخاطبان هشدار داده و می گوید هر کسی تماس بگیرد مسدود خواهد شد. اما به نظر این هشدار از سوی کسی جدی گرفته نمی شود و در ادامه مهاجم اورتون در صفحه خود در توئیتر به طعنه می نویسد: "ممنون نیمار، 10 هزار تماس داشتم."

 

 

نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان شب گذشته پس از 34 پیروزی متوالی، در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4-2 برابر العین شکست خورد.

نیمار که پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی همچنان از میادین فوتبال دور است، پس از پایان این مسابقه با انتشار یک استوری به شکست الهلال واکنش نشان داد.

او که این مسابقه را از تلویزیون تماشا می‌کرد، با انتشار تصویری از نتیجه نهایی خطاب به بازیکنان الهلال نوشت: "بزنید بریم بچه‌ها..‌. 90 دقیقه وقت داریم. من به خودمون باور دارم."

این استوری در شرایطی از سوی نیمار منتشر شد که او در هفته‌های اخیر بارها به حمایت از الهلال پرداخته که آخرین آن هم پس از مراسم قهرمانی این تیم در سوپرکاپ عربستان بود.

دیدار بازی برگشت الهلال و العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه‌شنبه 24 آوریل در ورزشگاه کینگدام آرنا ریاض برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها؛ اشتباه بزرگ؟
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • اشتباه محاسباتی عجیب بخشی از هواداران بارسلونا و پرتاب اشیا به سمت اتوبوس خودی پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!
  • سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش ؛ شماره‌ام رند نیست اما... | روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام!
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن
  • گل سوم و زیبای کول پالمر به اورتون روی اشتباه دروازه‌بان (چلسی 3-0 اورتون)
  • عکس| تفریح لاکچری نیمار به سبک گرت بیل!