Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، واصل ابویوسف گفت: امروز این عجله و شتاب امارات برای عادی‌سازی روابط با اشغالگران با تشدید تجاوزات دشمن علیه مردم فلسطین همراه شده است.
 
وی افزود:‌ شتاب اماراتی‌ها برای عادی‌سازی روابط با اشغالگران درحالی انجام می‌شود که ساخت‌وساز واحدهای صهیونیستی و گسترش شهرک‌ها و دادن مجوز برای ساخت هزاران واحد مسکونی و نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین به شدت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
ابویوسف این اقدام امارات را شرم‌آور خواند و گفت:‌ توافقنامه‌های دو جانبه‌ای که امروز میان دو طرف منعقد شد و رفت و آمدهایی دو طرف همگی در راستای نشان دادن چراغ سبز و دادن برگ امتیاز به اشغالگران برای تشدید تجاوزها و جنایت‌هایشان علیه مردم فلسطین انجام می‌شود.
 
در همین راستا، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس از نوار غزه نیز دیدار سفر امروز هیات اماراتی به فلسطین اشغالی را عاملی برای تشویق اشغالگران جهت ادامه تلاش‌ها برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اسرائیل عنوان کرد.
 
انتقادات مقامات فلسطینی از اماراتی‌ها در حالی است که در سفر امروز هیات اماراتی به تل‌آویو، دو طرف ۴توافقنامه همکاری داخل فرودگاه بن گوریون و با حضور بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل و استیفان منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا امضا کردند.
 
این توافقنامه‌ها در حوزه هواپیمایی، لغو روادید  و حمایت از سرمایه‌گذاری و تکنولوژی میان دو طرف است.
 
بنابه گفته مسئولان اسرائیلی به دلیل نگرانی از ویروس کرونا، دیدار هیات اماراتی با مسئولان اسرائیلی که پنج‌ساعت بیشتر طول نکشید، در همان فرودگاه بن‌گوریون انجام شد.
 
یک هیات بلند پایه اماراتی علیرغم اعتراض شدید فلسطینی‌ها به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خشم آنان از حضور برخی اماراتی‌ها در بیت المقدس، صبح امروز برای اولین بار به طور علنی جهت مذاکره با مقامات صهیونیستی به تل آویو سفر کرد.
 
حمید عبید الطائر وزیر امور مالی و عبدالله بن طوق المری وزیر اقتصاد در رأس هیات اماراتی حضور داشتند.
 
چندی پیش امارات و بحرین با نظارت آمریکا توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونسیتی را امضا کردند.
 
فلسطینی‌ها  توافق سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را خنجری از پشت به مردم فلسطین تعبیر کرده و با آتش زدن تصاویر سران امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی اعتراضات گسترده‌ای را در غزه و کرانه باختری برگزار کردند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: عادی سازی روابط هیات اماراتی مردم فلسطین دو طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: دوره آینده در جبهه شمال در سطح عملیاتی تعیین کننده خواهد بود.

وی افزود: ما به دنبال چند جایگزین هستیم تا ساکنان شمال بتوانند به خانه‌های خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید