Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا شامگاه سه‌شنبه در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط و پیمانکاران پروژه‌ها برگزار شد، با ابراز نارضایتی از پیشرفت برخی‌ طرح‌ها، اظهار داشت: ما بر مبنای وعده و تعهد پیمانکاران به مردم قول اتمام پروژه‌ها را دادیم اما خلف وعده شما سبب بدقولی دولت و صلب اعتماد مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: این پروژه ها برای مردم است و در اجرای آن یک طرف دولت و  طرف دیگر پیمانکاران هستند و کوتاهی در اجرا از سوی هر کدام از طرفین که باشد، ظلم در حق مردم است.
مرادنیا با یادآوری کوتاه بودن فصل مناسب برای کارهای عمرانی در کردستان، تاکید کرد: آغاز سرما و بارندگی بسیار نزدیک است لذا در این زمان طلایی، باید تصمیمات و اقدامات فوری و آنی باشد. 
در این جلسه پروژه‌های فرودگاه سقز، سه راهی مریوان، گردنه صلوات آباد، چهار خطه نمودن محور سنندج - همدان، جاده سنندج - مریوان و قطعه کامیاران - میاندوآب کوریدور شمال جنوب مورد بررسی قرار گرفت که باوجود تامین اعتبار و تعهد پیمانکاران، اغلب آنها از پیش بینی ها عقب هستند.

برچسب‌ها کردستان سنندج استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج استانداری کردستان کردستان سنندج استانداری کردستان اخبار کنکور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم

استاندار کردستان با بیان اینکه عملیات سپاه علیه صهیونیست‌ها بار دیگر اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، گفت: از امروز باید رژیم کودک‌کش، غاصب و صهیونیستی به پایان همیشگی خودش سلام کند. - اخبار استانها -

اسماعیل زارعی‌کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با قدردانی از حملات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل و تبریک به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مردم کردستان اظهار داشت: حرکت و اقدام شب گذشته سپاه در اطاعت و اجرای فرامین رهبری شعف و شادی فراوانی میان مردم ایجاد کرد.

وی افزود: عملیات شب گذشته سپاه بر علیه صهیونیست‌ها اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و این نمایش اقتدار و افتخارآمیز رژیم خبیث صهیونیستی را تنبیه کرد.

استاندار کردستان تصریح کرد: گرچه این اقدام سپاه از جانب و دیدگاه ما تنبیهی بیش نبود اما ضربات آن برای رژیم صهیونیستی بسیار کشنده و بی‌سابقه بود و آثار آن در دنیا بازتاب داشت.

وی با بیان اینکه با این حرکت اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی بار دیگر در دنیا به نمایش درآمد، گفت: از امروز باید رژیم کودک‌کش، غاصب و صهیونیستی به پایان همیشگی خودش سلام کند.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: امروز مردم استان کردستان نیز همگام با کشور به میدان آمدند و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا اعلام کردند.

در ادامه این گفت‌وگو را به صورت ویدئویی از دریچه دوربین خبرنگار تسنیم می‌بینید:

.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • اگر اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار بخواهد حرکت غلطی انجام دهد مجاهدان اسلام پاسخ خواهند داد
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده های نفتی ساحل شهر مریوان
  • تجمع مردم سنندج در حمایت از اقدام سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی
  • بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در مریوان
  • تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • مردم سنندج در حمایت از حمله پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی مریوان برگزار می شود