Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی و بین المللی وزارت خارجه گفت: نشست میان خانواده‌های جانباختگان و مسئولین قضایی کشور را جهت اطلاع خانواده‌های جانباختگان از روند قضایی حادثه پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن بهاروند معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در حاشیه دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان جمهوری اسلامی ایران و اوکراین به میزبانی کشورمان با حضور در جمع خانواده‌های جانباختگان پرواز PS۷۵۲ هواپیمایی اوکراین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده‌های جانباختگان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه به خانواده‌های قربانیان این سانحه اطمینان داد دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی و همکاری با کلیه نهاد‌های ذیربط تمام ظرفیت‌ها و تلاش خود را جهت پیگیری حقوق قربانیان به کار خواهد بست.

بهاروند، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های بازماندگان و دلجویی از آنان وعده داد برگزاری نشست میان خانواده‌های جانباختگان و مسئولین قضایی کشور را جهت اطلاع خانواده‌های جانباختگان از روند قضایی حادثه و پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی پیرامون سانحه پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن بهاروند سقوط هواپیمای اوکراینی ایران و اوکراین سانحه هوایی خانواده های جانباختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان

وزیر دادگستری کشورمان پس از دیدار و گفت‌وگو با همتای پاکستانی خود، ۲ سند همکاری در حوزه حقوقی و قضایی را امضا کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امین حسین رحیمی؛ وزیر دادگستری کشورمان که در معیت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ رییس جمهور کشورمان به پاکستان سفر کرده است، پس از دیدار و گفت‌وگو با همتای پاکستانی خود، 2 سند همکاری در حوزه حقوقی و قضایی را امضا کرد.

تجارت 10 میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها

رحیمی و نذیر تارر وزرای دادگستری جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حاشیه دیدار و گفت‌وگوی هیئت‌های بلندپایه سیاسی اقتصادی دو کشور، دو سند «معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی و تجاری» و «یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و پاکستان» را در حضور سید ابراهیم رییسی و شهباز شریف رؤسای جمهور ایران و پاکستان امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • فایننشال‌تایمز: ۶۱ میلیارد آمریکا، جنگ اوکراین را متوقف نمی‌کند
  • ناتو در اوکراین نیروی نظامی مستقر نخواهد کرد
  • زلنسکی به معنای واقعی کلمه اوکراینی‌ها را می‌کشد
  • پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد
  • جاسوس همه‌فن حریف اوکراینی‌ها در جنگ با روسیه!