Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرابی دبیر علمی نهمین جشنواره ملی شعر بسیج با بیان اینکه مرحله داوری جشنواره به پایان رسیده است، گفت: ۵۵۰۰ اثر به جشنواره ملی شعر رازهای ارغوانی ارسال شد.

«عالیه مهرابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به پایان داوری نهمین جشنواره ملی شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی، گفت: پس از داوری صورت گرفته، 21 اثر در هفت محور موضوعی و 20 اثر تقدیری و هشت اثر برگزیده در بخش شعر نوجوان مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر علمی نهمین جشنواره ملی شعر بسیج تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را 5 هزار و 500 اثر اعلام کرد و اظهار داشت: این آثار ارسالی توسط هیات انتخاب هر استان که متشکل از اساتید و شاعران برجسته هر استان بود، مورد داوری و آثار برگزیده مشخص شدند.

وی عنوان کرد: پس از اینکه داوری در استان‌ها انجام گرفت، تعداد ۲۳ قطعه شعر برگزیده هر استان بعد از پایان داوری به تهران ارسال و آثار برگزیده استان‌ها کدگذاری شده و در اختیار داوران جشنواره قرار گرفت.

مهرابی با بیان اینکه آثار برتر جشنواره در ۵ مجلد به چاپ خواهد رسید ادامه داد: یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره، برگزاری 30 جشنواره استانی در مرکز استان‌ها در فاصله 7 شهریور الی 7 مهرماه بود که مورد استقبال شاعران هر استان نیز قرار گرفت.

دبیر علمی نهمین جشنواره ملی شعر بسیج به محورهای برگزاری 30 جشنواره استانی اشاره و اعلام کرد: این جشنواره‌ها با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عاشورای حسینی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری صداوسیما برگزار شد.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره شعر بسیج شبستان یزد جشنواره شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان گفت: مراسم‌ اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری ظهر امروز در نشست خبری اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» اظهار داشت: جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در 6 بخش و 35 قالب و 11 محور با میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان گیلان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه هنرمندان مردمی پس از اعلام فراخوان به سایت "مدرسه عشق" مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند افزود: آثار ارسال شده در‌ مرحله ‌نخست مورد داوری استانی و در مرحله دوم به داوری کشوری راه یافت و از مردادماه سال گذشته نیز حدود 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

منشوری با اشاره به اینکه این جشنواره دارای 4 کمیته شامل کمیته اجرایی، دبیرخانه، ارتباطات و فنی و دارای 12 محور است تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، کشف استعدادهای فرهنگی و هنری مردمی و اتصال این استعدادها به یکدیگر برای تعالی‌بخشی هنر در مسیر حق است.

وی با اشاره به ارسال 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره "مدرسه عشق" اضافه کرد: از مجموع 75 هزار اثر، 2 هزار و 900 اثر به مرحله داوری کشوری راه یافت و در نهایت 350 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان ادامه داد: مراسم‌ اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق، روز چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 15 عصر در تالار مرکزی رشت برگزار و از برگزیدگان جشنواره تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/612/.

دیگر خبرها

  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • انتخاب ۲ اثر هنری از قزوین به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه