Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فرجی: از مردم استان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و تعرض به اراضی ملی، موضوع را به شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی استان خوزستان اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، غلامرضا فرجی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبادان پیرامون آزادسازی ۱۲۵۵هکتار و یک پرونده ۱۹ هکتاری از اراضی ملی شهرستان شادگان، اظهار کرد: یک پرونده با موضوعیت اعتراض به اجرای مقررات ماده ۵۶ قانون حفاظت و بهره ‌برداری از جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور و ۱۲۵۵ هکتار از اراضی ملی پلاک ۵۱ بخش ۴ اهواز، موسوم به شهرستان شادگان با تلاش بی‌وقفه نمایندگان حقوقی و همکاری مراجع قضایی آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس منابع طبیعی شهرستان آبادان گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی همچنان طرح‌های عملیاتی مقابله با زمین‌خواری را در فواصل زمانی مختلف دنبال می‌کند تا تصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی از بین برود.

فرجی ضمن اشاره به مبلغ ۴۳۹ میلیارد ریالی این عرصه، عنوان کرد: حفظ بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان در دستور کار اداره منابع طبیعی قرار دارد و از مردم شریف استان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و تعرض به اراضی ملی، موضوع را به شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی استان خوزستان اطلاع‌رسانی کنند.

وی در پایان از یک پرونده مشابه دیگر هم پرده‌ برداری کرد و افزود: در یک پرونده مشابه دیگر هم، سه عرصه از منابع ملی واقع در پلاک۹۶ بخش ۴ اهواز، موسوم به "ام الغزلان" در همین شهرستان شادگان، به مساحت مجموعاً ۱۹ و نیم هکتار، با هوشیاری یگان حفاظت شادگان، شناسایی و با پیگیری قضایی و دستور دادستان محترم مبنی بر رفع تصرف عدوانی و اعاده وضع سابق، رفع تصرف شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان شادگان منابع طبیعی یگان حفاظت اراضی ملی یک پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟