Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 گفت:همزمان با هفته ی ملی سلامت بانوان ایرانی، وبینار تخصصی " بحران کرونا زیر سقف خانه ها برگزار می شود.
به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت:به مناسبت گرامیداشت «هفته ملی سلامت بانوان» برنامه های متنوع آموزشی ، مشاوره ای وسلامت محور، با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کووید19 و فاصله گذاری اجتماعی و با شعار«سلامت زنان در دوره کرونا» در منطقه 2برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به برگزاری وبینار تخصصی با موضوع بحران کرونا زیر سقف خانه ها گفت: در این وبینار موضوعاتی همچون نقش زنان و روان شناسی مثبت نگر، و نقش زنان در گذر از بحران کوئید 19 با حضور متخصصین و کارشناسان روانشناسی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
مزارعی افزود: ارانه مشاوره رایگان به بانوان سرپرست خانوار و خانواده ی آنها ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در فضای مجازی، برگزاری کارگاه سلامت زنان و خانواده در دوره کرونا(مادر و کودک)، مشاوره فردی رایگان با محوریت سلامت زنان و خانواده در دوران کرونا در محل مجموعه شهربانو و با حفظ پروتکل های بهداشتی همچنین اکران بنرهای اطلاع رسانی در نقاط پرتردد منطقه جهت آگاهی بخشی به شهروندان، از دیگر اقدامات و برنامه های پیش بینی شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 گفت: ترویج رویکرد خود مراقبتی در بین زنان به منظور مراقبت از خود و خانواده در شرایط پاندمی کووید19، حفظ سلامت جسمی و روحی و ایجاد شادابی و نشاط در میان بانوان، بالابردن آمادگی جسمانی و غنی سازی اوقات فراغت بانوان شهروند در شرایط شیوع بیماری را از اهداف برگزاری این برنامه ها است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم

به گزالرش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این تجمع که امروز در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد بانوان اصفهانی در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.


خانم ملا باشی در این مراسم ترجمه شعر شاعر لنجانی که شب گذشته در حضور رهبر قرائت کرده بود را قرائت کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات
  • زهرا شجاعی درگذشت