Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بایرن مونیخ حاضر شد.

دیگو سیمئونه، سرمربی اروگوئه ای اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از نخستین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، دیگو سیمئونه در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

ما در مسیر ادامه دادن به پیشرفت، منظم بودن در بازی و پایداری به عنوان یک تیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل حریفی مهم بازی می کنیم و سعی می کنیم بازی را به سمتی ببریم که فکر می کنیم از آن طریق می توانیم به حریف ضربه بزنیم.

بدون داشتن فضای لازم، رنج می برید؟

تمام تیم ها به فضا نیاز دارند، تیم های کمی هستند که در فضاهای کوچک نیز می توانند برتر باشند. ما به طور متوالی این موضوع را در بازی های ملی و همچنین در لیگ دیده ایم. فضاها برای صدمه زدن به حریف مورد نیازند. تاریخچه این باشگاه ضد حمله است، در حال حاضر می توانیم آن را حفظ کنیم.

به نظرم هیچ چیزی از این که چه اتفاقی ممکن است در بازی فردا رخ دهد، مهم تر نیست. ما بازی به بازی پیش می رویم و مربی بایرن مونیخ هم همین حرف را زد که آن ها بازی به بازی پیش رفتند. اگر قهرمان لیگ قهرمانان چنین حرفی می زند پس خودتان نتیجه بگیرید.

از سال 2016، این سومین بار است که مقابل بایرن مونیخ قرار می گیریم. 42 سال از زمانی که مجبور شدیم مقابل بهترین تیم جهان قرار بگیریم، می گذرد. این هیجان انگیز است. بایرن مونیخ با مسئولیت پذیری و تلاش از خود دفاع می کند و می داند ما چه گزینه هایی در اختیار داریم و ما برای موفق شدن در مقابل آن ها به بهترین شکل، باید شفاف و روان عمل کنیم.

ما اول از خودمان خواسته هایی داریم. می دانیم هدف چیست و چگونه می توان به آن رسید، بازی به بازی. تنها واقعیت موجود در زندگی و فوتبال این است که روز به روز پیش بروی. هر چیزی که در مورد آینده فکر کنیم، تصور کنیم و... بی فایده است. موضوعی که در حال حاضر در ذهن من است، بهبود باشگاه و رقابت کردن است.

 جدایی های مهمی داشتید؟

آن ها برای ما مهم هستند اما کسانی که جایگزین شدند و به تیم آمدند نیز همان تاثیر را دارند و می خواهند که اعلام حضور کرده و بازی کنند. این چیزی است که مرا هیجان زده می کند.

ژائو فلیکس؟ نه فقط فردا، بلکه همیشه برای همه شانس بازی هست. این فقط یک بازی دیگر است، مثل بازی شنبه آینده یا سه شنبه آینده.

همچنین بخوانید:

هانسی فلیک: اتلتیکو مادرید تیم منظمی است؛ می خواهیم تا حد ممکن در لیگ قهرمانان موفق باشیم

لوکاس هرناندز: از اتلتیکو مادرید و سیمئونه ممنونم؛ می خواهم در بایرن مونیخ توانایی هایم را ثابت کنم

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود

مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ از حضور در نیمه‌نهایی احساسی باورنکردنی دارد.

طرفداری | رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزارکننده دیداری کلاسیک در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

 بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با برتری در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 راه یافتند. حضور این دو تیم به معنای کی تقابل بسیار بزرگ از بین دو تیم پرافتخار اروپا از نگاه هری کین است. مهاجم انگلیسی و گلزن بایرن مونیخ پس از اطلاع از صعود رئال مادرید و تقابل باواریایی‌ها با این تیم اسپانیایی در مصاحبه با TNT Sport گفت:

باورنکردنی است. باورنکردنی است. رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی است و می‌توانیم بابت آن خوشحالی کنیم.

فکر می‌کنم در این نوع بازی‌ها نیمه اول همیشه کمی محتاطانه است. بین دو نیمه گفتیم که می‌خواهیم سرعت را افزایش دهیم، تهاجمی باشیم. چند تا توپ به تیرک دروازه زدیم و می‌توانستیم کار را برای خودمان آسان‌تر کنیم. اما این بازی‌ها همیشه سخت است و شما فقط باید از آنها عبور کنید.

هری کین از پس از اطلاع از صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی در وصف این بازی اظهار داشت:

خب، پس رئال مادرید صعود کرد. قرار است که یک بازی سخت دیگر داشته باشیم. نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود. دو تیم بزرگ.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!