Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جعفر راستی نماینده مردم شهرستان شبستر و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کارخانه تولید پوره سیب درجه 3 شهرستان شبستر(آذرمارال) طرف قرارداد تبدیل سیب صنعتی (درجه 3) به پوره اسپتیک که مدیر سازمان تعاون روستایی استان، فرماندار، مدیر جهادکشاورزی شهرستان شبستر و مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای روستایی استان نیز حضور داشتند ضمن تقدیر از اقدام به موقع تعاونی روستایی در خرید سیب درجه و صنعتی باغداران، برای حمایت از تشکل ها قول مساعد داد و  اظهار داشت: بخش تعاونی عادلانه ترین بخش اقتصاد هست و نباید اجازه دهیم در مقابل سایر بخشها تضعیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر توجه ویژه به این بخش در قانون بودجه سال آتی تاکید کرد.

عبدالهی فرماندار شهرستان شبستر هم از نقش تعاونی روستایی و شبکه تحت پوشش در تامین نهاده های مختلف تولید و هماهنگی و همکاری آنان قدردانی نمود.

علی اکبر نژادرضا مدیر سازمان تعاون روستایی استان نیز در این بازدید از مراحل خرید و فرآوری محصول، از برنامه ریزی، هماهنگی و نحوه خرید گزارشی به حاضرین ارائه کرد و افزود: سیب درجه 3 مستقیماً از تولیدکنندگان به قیمت حداقل 500 ریال بالاتر از سایر کارخانجات خریداری شده و هر روز مبالغ متعلقه به حساب کشاورزان واریز می شود.

وی گفت: هدف این طرح حفظ پایه قیمتی محصول به نفع تولیدکنندگان می باشد.

آسیابی مدیر عامل اتحادیه استان نیز در این بازدید اظهار کرد: با تمهیداتی که انجام گرفته انشاالله محصول نهایی قابل عرضه در بازارهای خارجی خواهد بود و انتظار داریم با حمایت های بیشتر امکان دخالت بیشتری در بازار این محصول بنفع تولیدکنندگان داشته باشیم.

انتهای پیام/60006

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج اصناف و بازاریان مجلس شورای اسلامی تعاونی سیب کشاورزی جعفر راستی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز سیب درختی شبستر تسوج مدیر سازمان تعاون روستایی استان شهرستان شبستر سیب درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • واکنش میرسلیم به بازگشت گشت ارشاد: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • میرسلیم: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد