Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امشب در برنامه «پایش» در پاسخ به این سوال که به چه دلیل پیش از این سازمان هواپیمایی کشوری بخشنامه ای درباره عدم کاهش قیمت بلیت هواپیما به شرکت های هواپیمایی داشته است؟ اظهار داشت: این موضوع در راستای رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و الزام رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها مطرح و ابلاغ شد تا بدین ترتیب شرکت‌های هواپیمایی نتوانند بلیت پروازها را زیر قیمت بفروشند چون اگر این اتفاق رخ می داد کل صندلی هواپیما پُر می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضعیت تصمیم گیری در موضوع قیمت بلیت پروازهای داخلی بیان کرد: افزایش قیمت بلیت هواپیما لغو شده است و هر شرکت هواپیمایی که افزایش قیمت بلیت در پروازهای داخلی اعمال کند، به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی شرکت هواپیمایی محمد اسلامی قیمت بلیت هواپیما سازمان تعزیرات حکومتی قیمت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در ایام اجرای طرح نظارتی پایان سال و نوروز، با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی رحیمی آذر ظهر امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح نظارتی ایام پایان سال، ماه رمضان و نوروز، از ۱۵ اسفند ماه تا کنون ۱۵۹ تیم گشت و بازرسی، هزار و ۱۳۰ بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز عمده پوشاک، مواد غذایی و دیگر صنوف را انجام داده‌اند.

وی افزود: در اجرای این طرح با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد و تذکرات لازم داده شد و همچنین برای ۸۳ واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: طرح نظارت بر بازار تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد و بازرسان و همکاران تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه‌های متولی موضوع نظارت بر بازار را رصد می‌کنند.

کد خبر 739440

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ
  • برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • نصف شرکت‌ های هواپیمایی به بخش خصوصی تعلق دارد
  • نصف شرکت‌های هواپیمایی به بخش خصوصی تعلق دارد