Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@19:29:24 GMT

ژاکت تام کروز در یک حراجی به فروش می‌رسد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۸۵۲

ژاکت تام کروز در یک حراجی به فروش می‌رسد+ عکس

صراط:

بیش از ۹۰۰ وسیله ماندگار از فیلم‌های سینمایی و آثار تلویزیونی معروف به ارزش  ۵.۶ میلیون دلار در تاریخ ۱ و ۲ دسامبر در حراجی «پراپ استور» به فروش می‌رسد.

   

به گزارش باشگاه خبرنگاران وسایلی که در این حراجی است، شمشیر نوری اوبی‌وان کنوبی که توسط اوان مک گرگور در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان:انتقام سیث» استفاده شده است را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برآورد شده که این شمشیر بین ۱۰۳ تا ۱۵۵ هزار دلار به فروش برسد. ژاکت تام کروز در فیلم تاپ گان که ۱۵ الی ۲۱ هزار دلار ارزش گذاری شده و کفش‌های جولیا رابرتس در فیلم «زن زیبا» به ارزش ۱۳ الی ۱۹ هزار دلار، دیگر وسایل  این حراجی خواهند بود.

لباس تمرینی دنیل کریگ در نقش جیمزباند در فیلم «اسکای فال» (۱۹ الی ۲۶ هزار دلار)، لباس مبارزه جنیفر لارنس در فیلم «بازی‌های گرسنگی» (۱۰ الی ۱۳ هزار دلار) و لباس کیانو ریوز در فیلم سینمایی «ماتریکس» (۵۲ الی ۷۸ هزار دلار) نیز در این حراجی به فروش خواهند رسید.

این دوره از حراجی هفتمین دوره متوالی برای لباس‌ها و تجهیزات استفاده شده در فیلم هاست. پیشنهادات برای این حراجی میتواند به وسیله تلفن همراه و از سراسر جهان باشد.

این حراجی که از سال ۱۹۹۸ آغاز به کار کرده است، توسط استیفان لی و به خاطر علاقه اش به سینما تاسیس شده که او را به جمع آوری وسایل و لباس‌هایی که در فیلم‌های مورد علاقه اش استفاده شده بود هدایت کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سریال های هالیوود جنگ ستارگان جیمزباند صراط هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار

فروش «پسر و مرغ ماهی‌خوار» ساخته هایائو میازاکی در چین پس از پایان هفته دوم اکران به ۹۳ میلیون دلار رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «پسر و مرغ ماهی خوار» انیمیشن فانتزی ژاپنی برنده اسکار در جایگاه اول فروش در سینماهای چین قرار گرفت و دومین آخر هفته اکران را هم به نام خود کرد.

فروش این فیلم که از ۳ آوریل اکران خود را شروع کرد؛ هرچند در دومین هفته اکرانش که تعطیلات خاصی نداشت، کاهش یافت و به ۱۲.۸ میلیون دلار رسید، اما در مجموع پس از ۱۲ روز اکران فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و با وجود اینکه ماه‌ها پس از بیشتر مناطق دیگر جهان روی پرده رفت، چین را به پرفروش ترین منطقه نمایش فیلم بدل کرد.

فروش این انیمیشن در ژاپن بیش از ۶۰ میلیون دلار، در کره ۱۵ میلیون دلار، در فرانسه ۱۲.۳ میلیون دلار، در ایتالیا ۷.۵ میلیون، در بریتانیا ۵.۷ میلیون دلار و در آلمان ۴ میلیون دلار بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 10 انیمیشن برتر سال 2023؛ از پسر و مرغ ماهی‌خوار تا مرد عنکبوتی (+عکس) 10 انیمیشن‌ دو بعدی پرفروش تاریخ سینما ۱۵ انیمه شاهکار که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)

دیگر خبرها

  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • فیلم جواد عزتی ۱۰۰ میلیاردی شد
  • «تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • رکوردشکنی تازه در سینمای ایران/«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • بهترین مرکز پخش عمده پلاستیک حراجی در تهران
  • خبرگزاری دولت: آغاز ریزش نرخ دلار در بازار آزاد/ ماجرای شایعه وصول مالیات از مهریه/ قیمت شمش طلای حراجی چند میلیارد تومان شد؟