Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک مسئول روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران علت انتقال این زندانى به زندان زنان قرچک را اعلام کرد.

وی گفت: نسرین ستوده بابت عنوان مجرمانه اجتماع و تبانى به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و بابت فعالیت علیه نظام جمهورى اسلامى به یکسال حبس محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسرین ستوده همچنین اخیرا به دلیل محکومیت در یکی از جرایم عمومی به ١٢ سال حبس محکوم شده که محکومیت اخیرالذکر به تازگى قطعى و لازم الاجرا شده است.

مسئول روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران افزود: با توجه به ماده ١٣٤ قانون مجازات اسلامى، مجازات اشد در خصوص این زندانى لحاظ مى‌شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات ١٢ سال حبس برای وی لحاظ مى شود.

مسئول روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران در ادامه گفت: با استناد بند ب ماده هفت آیین نامه نحوه تفکیک و طبقه بندى زندانیان مصوب ١٣٨٥/٩/٩، زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه نسرین ستوده نیز مى‌شود، صلاحیت نگهدارى در بند امنیتى را ندارند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه حکم اخیر این فرد قطعى شده و محکومیت ١٢ سال حبس لازم الاجراست، نسرین ستوده به بند عمومى زندان زنان استان تهران (زندان قرچک) منتقل شده است.

بیشتر بخوانید

وقتی آقای وکیل دادگاه را با کافی شاپ اشتباه می‌گیرد/ سفارش اسپرسو برای قاضی و نماینده دادستان!

منبع: میزان

انتهاى پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال به زندان زندان تهران نسرین ستوده استان تهران سال حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس