Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@20:34:30 GMT

من با «باتلاق واشنگتن» مبارزه می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۸۶۶

من با «باتلاق واشنگتن» مبارزه می‌کنم

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که او علاوه بر مخالفش جو بایدن، با رسانه‌های چپ‌، غول‌های فناوری و باتلاق لابی گرایان واشنگتن مبارزه می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی گفت که از فهرست مخالفان خود به جز بایدن مجبور به مقابله با افراد و اشخاص دیگری نیز هست.

وی در یک تجمع انتخاباتی در ایالت آریزونا دشمنان خود را نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که او علاوه بر مخالفش جو بایدن، با رسانه‌های چپ‌، غول‌های فناوری و باتلاق لابی گرایان واشنگتن مبارزه می‌کند.

ترامپ خطاب به هواداران خود در آریزونا گفت: «من فقط در برابر بایدن نیستم‌، بلکه در برابر رسانه‌های چپ‌گرا، غول‌های بزرگ فناوری و باتلاق واشنگتن نیز مبارزه می‌کنم».

منظور ترامپ از «باتلاق واشنگتن» یک صنعت بزرگ لابی‌گری در پایتخت آمریکاست که از تصویب قوانین خاصی به نفع بخش‌ها و شرکت‌های خاص حمایت می‌کند.

اظهارات ترامپ در حالی است که کمتر از ۱۵ روز به انتخابات ریاست‌جمهوری باقی‌مانده و ترامپ در اکثر نظرسنجی‌ها عقب‌تر از بایدن است. انتخابات ریاست جمهوری این کشور سوم نوامبر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: بایدن ترامپ باتلاق واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن به کمک‌های جدید ایالات متحده آمریکا به اوکراین واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، آنتونوف امروز چهارشنبه تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا طرف جنگ را گرفت، طرف شرارت قرار گرفت و از فاشیسم حمایت کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: واشنگتن مسئولیت خود را بر اساس منشور سازمان ملل در قبال مسئولیت صلح و امنیت نقض کرد.

این دیپلمات روسیه خاطر نشان کرد: ایالات متحده با ارائه کمک های جدید به کی یف، در لبه درگیری مستقیم بین قدرت های هسته ای قرار گرفته است.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی قبل لایحه کمک‌های 95 میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود.

به گفته رئیس جمهور آمریکا، واشنگتن مهمات برای دفاع هوایی، توپخانه، سیستم‌های موشکی و خودروهای زرهی به اوکراین ارسال خواهد کرد.

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند