Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، ابوالحسن حیدری روز سه شنبه اظهار داشت: این نخستین آلبوم از مجموعه آلبوم های مقام های موسیقی شمال خراسان برای دوتارنوازی است که ۱۰ قطعه از مقام های اصیل موسیقی شمال خراسان در آن گنجانده شده است.  
وی با بیان اینکه نوازندگی این آلبوم را مجید کلابی و ضبط میکس و مسترینگ آن بر عهده آرمان حمیدی بوده است، گفت: این آلبوم با مجوز نشر موسسه موسیقی آویژه هنر برای اولین بار به صورت تخصصی و با کیفیت مناسب ضبط و میکس و مسترینگ شده در دسترس هنردوستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حیدری با اشاره به حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در تهیه و تولید این اثر هنری، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این اثر هنری رونمایی عمومی نخواهد شد و علاقه مندان می توانند آنرا از سایت های معتبر موسیقی خریداری کنند.

موسیقی مقامی خراسان شمالی با توجه به حضور قبایل و طوایف مختلف از فرهنگ موسیقیایی بسیار غنی برخوردار است که می توان آنرا به سه بخش کرمانجی، ترکی و ترکمنی تقسیم کرد.

آغاز ساخت زمین فوتبال دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز اجرای طرح ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در مجموعه وزرشی ولایت این دانشگاه خبر داد و گفت: این زمین چمن در ابعاد ۲۰ در ۴۰ متر با گستره کلی هزار متر مربع، برای استفاده دانشجویان و کارکنان دانشگاه ساخته می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه، دکتر مهدی قربانیان افزود: اعتباری که تاکنون برای ساخت این زمین چمن مصنوعی جذب شده بیش از ۶ میلیارد ریال است که طبق برنامه ریزی انجام شده، تا اواخر امسال باید به بهره برداری برسد.

تجربه پلیس شدن ۲ کودک توانجوی مانه و سملقانی

آرزوی «ابوالفضل و امیرحسین»  ۲ کودک توانجوی زیر پوشش مرکز توانبخشی مانه و سملقان، برای پلیس شدن، روز سه شنبه، همزمان با هفته نیروی انتظامی تحقق یافت و آنان با پوشیدن لباس پلیس و سوار شدن بر خودرو پلیس و گشت زدن در شهر آشخانه، برای لحظاتی شادمانی بی سابقه ای را تجربه کرده و آرزوی خود را در دسترس دیدند.

در این اقدام که با همکاری صمیمانه فرماندهی انتظامی با اداره بهزیستی شهرستان مانه و سملقان و در قالب طرح پلیس مهربان اجرایی شد، فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اهدای کارت همیار پلیس و جوایزی به این کودکان از آنان قدردانی کرد.

سرهنگ مهدی مهران فر در این آیین گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه های اجتماعی پلیس هستند و هرچه قدر بتوانیم با کودکان و نوجوانان ارتباط سازنده برقرار کنیم در آینده شهروندان قانونمدارتری خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: هدف پلیس مانه و سملقان از اجرای این طرح حضور یافتن کودکان دارای معلولیت در تمام صحنه های اجتماعی و در کنار پلیس است تا شاهد پویایی بیشتر و توانمند شدن این عزیزان در زندگی روزمره باشیم.

برچسب‌ها بجنورد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بجنورد خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اخبار کنکور مانه و سملقان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: عموم مردم می توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
درخشان افزود: این جشنواره  ۳۱ اردیبهشت به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در بخش های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی(موبایلی و دوربین حرفه‌ای) انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی(در راستای جوانی جمعیت)  برگزار می شود.


دیگر خبرها

  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی