Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@11:34:03 GMT

ترامپ لیست دشمنان خود را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۸۹۸

ترامپ لیست دشمنان خود را اعلام کرد

رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی گفت که از فهرست مخالفان خود به جز بایدن مجبور به مقابله با افراد و اشخاص دیگری نیز هست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در ایالت آریزونا دشمنان خود را نام برد.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که او علاوه بر مخالفش جو بایدن، با رسانه‌های چپ‌، غول‌های فناوری و "باتلاق لابی گرایان واشنگتن" مبارزه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ خطاب به هواداران خود در آریزونا گفت: "من فقط در برابر بایدن نیستم‌، بلکه در برابر رسانه‌های چپگرا، غول‌های بزرگ فناوری و باتلاق واشنگتن نیز مبارزه می‌کنم".

منظور ترامپ از "باتلاق واشنگتن" یک صنعت بزرگ لابی‌گری در پایتخت آمریکاست که از تصویب قوانین خاصی به نفع بخش‌ها و شرکت‌های خاص حمایت می‌کند.

اظهارات ترامپ در حالی است که کمتر از ۱۵ روز به انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده و ترامپ در اکثر نظرسنجی‌ها عقب‌تر از بایدن است. انتخابات ریاست جمهوری این کشور سوم نوامبر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0039iF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، در واکنش به حملهٔ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: مردم اسرائیل تحت حمله قرار گرفتند و این به این دلیل است که ما ضعف بسیار زیادی نشان دادیم.

وی در ادامه مدعی شد: اسرائیل زیر آتش است، هرگز نباید چنین چیزی رخ می‌داد!

ترامپ درنهایت به بهره‌برداری تبلیغاتی از وقایع شب گذشته پرداخت و با انتقاد از «جو بایدن» سکان‌دار فعلی کاخ سفید گفت: «اگر من رئیس‌جمهور بودم این (حمله) هرگز اتفاق نمی‌افتاد. آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران
  • بایدن با مقامات امنیت ملی آمریکا جلسه اضطراری تشکیل می دهد
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن