Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص مطالبه مردم برای تشکیل دادگاه‌های تخصصی، ایجاد شرایط برای صادرات برق و دلایل افزایش قیمت سیفی جات در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص مطالبه مردم برای تشکیل دادگاه‌های تخصصی، ایجاد شرایط برای صادرات برق و دلایل افزایش قیمت سیفی جات در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست تشکیل دادگاه‌های تخصصی برای کاهش مشکلات مردم| کاهش بار پرونده‌های قضایی با پیگیری‌های تخصصی

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: می‌توان با تشکیل دادگاه‌های تخصصی بار پرونده‌های قضایی در قوه قضاییه را کاهش داد و باعث انجام روان‌تر کار‌ها شد.

طرح فروش اوراق نیروگاهی زمینه‌ساز صادرات برق| برق رایگان در انتظار بخشی از جامعه؟

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: وزارت نیرو در طرح برق امید به دنبال رایگان کردن مصرف بخشی از جامعه است و به نظر می‌رسد که طرح واقعی سازی قیمت‌ها نیز در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

جابجایی فصلی؛ عامل گرانی پیاز و گوجه| کاهش اتلاف در بخش میوه

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران دلیل گرانی پیاز و گوجه را جابجایی فصلی دانست که با جایگزینی میوه از سمت جنوب و تامین نیاز بازار برطرف خواهد شد.

کمبود پنبه؛ تهدیدی برای صنعت نساجی| خرید تضمینی راهکار مناسبی نیست

مدیرعامل صندوق پنبه ایران با اشاره به رشد ۱۵ درصدی تولید پنبه نسبت یه سال گذشته، افزایش سطح کشت پنبه در کشور را برای صنعت نساجی ضروری توصیف کرد.

هشدار| قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساختمانی تحقیق کنید

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران به هم‌وطنان هشدار داد که بدون اطمینان کامل از امنیت سرمایه‌گذاری خود به هیچ عنوان، وجهی را به فرد یا شرکتی پرداخت نکنند.

راه‌اندازی سه هزار و ۵۵ واحد صنعتی در نیمه نخست امسال

از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، سه هزار و ۵۵ واحد صنعتی شامل واحد‌های ایجادی و توسعه‌ای در سراسر کشور افتتاح و راه‌اندازی شده است.

ظرفیت صادرات ۱۴ میلیون‌تنی فولاد

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام خبر تحقق هدف تولید ۵۵ میلیون تن فولاد خام گفت: با توجه به نیاز داخلی در این بخش، امکان صادرات ۱۴ میلیون‌تن پیش‌بینی شده است.

افزایش ساعت کاری صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی

صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی تا اطلاع ثانوی به منظور ارایه خدمات بهتر و بیشتر به هموطنان تا ساعت ۱۸ فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: ادامه ریزش قیمت طلا در بازار|۳۵۰ هزار خودرو در صف دوگانه‌سوز شدن |دلار کاهشی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران تشکیل دادگاه های تخصصی صادرات برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند

  محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار، با تاکید بر اینکه نباید مردم در هیچ زمینه‌ای با مشکل مواجه شوند، اظهار کرد: در زمینه تامین اعتبار و تهیه امکانات برای خدمات‌رسانی به سیل زدگان با هیچ گونه کمبود و مشکلی مواجه نیستیم.

وی افزود: در زمینه کمک‌رسانی باید بین میزان خسارات وارده و کمک‌رسانی تناسب وجود داشته باشد و براساس نیازهای مردم اقلام مورد نیاز تهیه و تامین شود.
استاندار سیستان و بلوچستان از مدیران استانی خواست؛ از ظرفیت حضور مسوولان کشوری سازمان‌های مربوطه در منطقه به بهترین نحو مطلوب در راستای تامین زیرساخت‌ها بهره‌برداری کنند.
وی با تاکید بر پایداری آب روستاها بیان کرد: تا زمان پایداری آب مناطق، مجموعه‌های اجرایی و قرارگاه جهادی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم امدادرسانی کنند.
کرمی اذعان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کنترل و نظارت لازم در زمینه اعزام اکیپ‌های بهداشتی و پزشکی در مناطق آسیب دیده را داشته باشد.
وی در بحث امدادرسانی سازمان هلال احمر افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه تامین اقلام ضروری و مواد غذایی مورد نیاز مردم انجام شده است، در ادامه نیز تا زمان پایداری شرایط، با همکاری قرارگاه جهادی کمک‌رسانی به مردم تداوم خواهد داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر توزیع آرد، بویژه در بخش‌های روستایی بیان کرد: فرمانداران موظف هستند؛ به صورت روزانه نیازمندی‌های روستاها را بررسی و نسبت به تامین و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

وی ادامه داد: سازمان‌های راهداری و راه و شهرسازی بازگشایی راه‌هایی که همچنان بسته هستند را با سرعت پیگیری کنند و مسیرهای بازگشایی شده را از نظر دارا بودن تابلو و علائم رانندگی بررسی نمایند تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید.
کرمی بر پایداری برق همه مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: قطعی خطوط فیبر نوری نیز باید به سرعت ترمیم شود.
وی تصریح کرد: در زمینه ساختمان‌های آسیب دیده باید تعمیرات لازم انجام شود، ساخت مسکن‌ آسیب دیده از سیل قبل آغاز شده و مسکن‌های آسیب دیده جدید نیز با کد ارتفاعی و رعایت تمام اصول ساختمان‌سازی بزودی آغاز شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر رفع مسائل مرتبط با بنادر، شیلات و تامین سوخت پروژه‌ها گفت: جهاد کشاورزی تا رفع مشکلات بندساهار و قنات‌هایی که آسیب دیده و خسارات وارده به این بخش را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

وی بیان کرد: بخشی از مشکلات، مرتفع شده و با همکاری شهرداری تهران آب شهر کنارک تخلیه شده و بخشی از امکانات مورد نیاز نیز از برخی شهرداری‌ها از جمله شهرداری مشهد برای رفع آسیب ها و مشکلات به استان منتقل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • تثبیت نرخ ارز عامل کاهش تورم است
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • تاکید استاندارسیستان و بلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار
  • وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!