Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ و استقرار سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه در منطقه عمومی رزمایش، امروز سه شنبه (۲۹ مهر) برگزار شد. این رزمایش با مشارکت یگان‌های نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش تحت هدایت و کنترل عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی کشور از فردا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از منطقه عمومی رزمایش بازدید کردند. برچسب ها: رزمایش مدافعان آسمان ولایت نشست خبری پدافند هوایی ارتش سپاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رزمایش مدافعان آسمان ولایت نشست خبری پدافند هوایی ارتش سپاه پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری صبح سه‌شنبه در مراسم صبحگاه منطقه پدافند هوایی جنوب کشور اظهار کرد: الگوی کارکنان غیور پدافند هوایی راه و مکتب شهدا است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش بیان کرد: همواره تمامی ظرفیت‌ها و بسترهای لازم باید در راستای امنیت پایدار و آرامش خاطر هموطنان به‌کارگیری شود.

وی از افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی خبر داد و اظهار داشت: ارتش کشورمان با تبعیت از فرمایشات داهیانه رهبر انقلاب توانسته به پیشرفت‌های تحسین برانگیزی برسد که مایه افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی کشورمان شده است.

کلهری تأکید کرد: ارتقای دستاوردهای دفاعی، هوشیاری و نیز افزایش تلاش بهینه و اثر بخش، مؤلفه‌های اساسی در پدافند هوایی برتر و قوی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش اضافه کرد: تلاش شبانه‌روزی مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال به روز شدن و ارتقاست و همواره با شناسایی تهدیدات غیرمتصور، طراحی و توسعه تجهیزات و تسلیحات کارآمد اولین اولویت این نیرو است.

کد خبر 6079704

دیگر خبرها

  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • (ویدئو) مقابله با ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان؛ حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • ببینید| لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی ارتش
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد