Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آس، دوئل از راه دور کریستیانو رونالدو و وینچنزو اسپادافورا همچنان ادامه دارد. وزیر ورزش ایتالیا دوباره از ستاره یوونتوس که به  کووید ۱۹ مبتلا است به خاطر سفر به پرتغال در زمان فیفا دی انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، او گفت: رونالدو؟ قهرمانانی هستند که احساس می کنند بالاتر از همه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زمانی که به پرتغال سفر کرد قانون را دور زد و در این رابطه دادگاه تورین در حال تحقیق است. چنین اشخاصی باید مردم را به احترام به قوانین دعوت کنند و نه این که قانون را زیر پا بگذارند.

 اسپادافورا که درباره ادامه سری آ ابهام دارد، گفت: نمی دانم بتوانیم تا پایان ادامه دهیم یا نه. شرایط خیلی خاصی است و به همین خاطر لیگ باید پلن B و C را در نظر بگیرد. پروتکل قابل اجرا است اما باید احترام گذاشت. 

پربیننده ترین اعتراض باشگاه پرسپولیس به AFC نصف استقلال در دسترس نیست رفیق مشهور علی انصاریان +عکس مدافع استقلال در قرنطینه +عکس گواردیولا روی نیمکت ایران!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال جهان ستاره فوتبال کریستیانو رونالد ویروس کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

این روزها گزارش‌هایی از برخورد با بی‌حجابی می‌رسد که عوامل نیروی‌ انتظامی و برخی لباس‌شخصی‌ها رفتارهای تند و خارج از قاعده‌ای انجام می دهند که تصویر برخی از آنها در فضای مجازی منتشر شده و تکذیب‌نشدنش توسط فراجا عملا بر صحت آنها دلالت دارد. طبق این گزارش‌ها برخوردهای تند حتی به صورت پیچیدن بی‌حجاب‌ها در پتو و انتقال‌شان به ون‌های جدید، بصورت مکرر مشاهده شده است.

ظاهرا مسئولان (و در راس آنها شخص وزیرمحترم کشور) گمان کرده‌اند اگر اسم "گشت ارشاد" را به "طرح‌نور" تبدیل کنند قضیه تغییر ماهیت می دهد. این فقط نوعی خودفریبی است و افکارعمومی به دستور یا خواسته مسئولان، از طرح‌نور همان را می فهمد که از گشت‌ارشاد. بواقع همان شیوه مندرس گذشته در حال تکرار است با این تفاوت که ون‌های کهنه سبز رنگ به خودروهای مدرن مشکی تبدیل شده.

یکسال و نیم است که موضوع حجاب و عفاف در صدر مسائل کشور جاخوش کرده اما برای مواجهه با آن هیچ و هیچ روشی جز برخورد پلیسی و انتظامی صورت نگرفته. این همه سازمان‌های تبلیغی و رسانه‌ای بخصوص صداوسیما با وجود بودجه‌های کلان حتی یک کار تاثیرگذار انجام نداده‌اند.

گویا مسئولان محترم وزارت‌کشور و پلیس، اشاره رهبر معظم‌ انقلاب در فروردین امسال را مبنی بر اینکه "رعایت حجاب تکلیف قانونی است و حتی اگر کسی به آن اعتقاد ندارد باید رعایت کند" مستمسک قرار داده و دوباره در چرخه کار تکراری بگیر و ببند افتاده‌اند. حال آنکه آنچه رهبری گفته‌اند باید توسط کارگزاران به تدابیر و راه حل های عاقلانه،کم آسیب و ثمر ده ترجمه شود. اما وزیر محترم کشور در حال هزینه‌تراشی برای رهبری و رفع تکلیف از خود است.

هزینه دیگری که برخوردهای اخیر ایجاد می‌کند مستقیما متوجه معتقدین و رعایت‌کنندگان حجاب است. به این معنا که این تلقی در جامعه ایجاد می‌شود که باحجاب‌ها مدافع برخوردهای تند با بی‌حجابها هستند و به این ترتیب یک دوقطبی مبتنی بر نفرت پدیدار می‌شود که نتیجه اش از چشم افتادن محجبه هاست. این احساس را با یک پژوهش میدانی به‌سادگی می‌توان کشف کرد.

اگر قبول دارید که برای گسترش بی حجابی، دستهای پنهان بیگانه در کار است به طریق اولی باید بپذیرید ،رفتارهای خشن بهترین دستمایه برای دشمن است تا با نفوذ در این مقوله، فاجعه ای را (مثلا تلفات جانی) خلق کند و تا مدتها از آن بهره برداری کند. به همین دلیل باید رفتارهای بی ضابطه اخیر را کلا جمع کرد و به طراحان آن به دیده شک و تردید نگریست.

پ.ن: اینکه در شرایط کنونی چه باید کرد، موضوعی است که در پست بعدی به صورت پیشنهاد مطرح خواهم‌ کرد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897049

دیگر خبرها

  • واکنش یک فعال سیاسی به تغییر نام «گشت ارشاد»
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است