Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@22:05:26 GMT

دو هفته تا انتخابات آمریکا و نتایج نظرسنجی جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۷۳۳۰

دو هفته تا انتخابات آمریکا و نتایج نظرسنجی جدید

خبرگزاری فارس،: در حالی که تنها دو هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، نظرسنجی سراسری جدید انجام شده در این کشور حاکی از آن است که «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها نُه درصد از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی پیش است.

این نظرسنجی که توسط نیویورک‌تایمز/دانشگاه سینا انجام شده نشان می‌دهد که پنجاه درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از بایدن حمایت کرده و ۴۱ درصد نیز از ترامپ اعلام حمایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در این نظرسنجی، تفاوت حمایت مردها و زن‌ها از ترامپ و بایدن است.

در این نظرسنجی زنان ۲۳ درصد بیشتر از بایدن اعلام حمایت کرده‌اند حال آنکه در میان مردان، ترامپ شش درصد از بایدن پیشتاز است.

موضوع اقتصاد که تا پیش از این امتیاز برتری ترامپ به شمار می‌آمد در این نظرسنجی کمک چندانی به رئیس جمهور کنونی آمریکا نکرده است.

۴۸ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که ترامپ عملکرد بهتری در اقتصاد خواهد داشت و ۴۷ درصد نیز گفته‌اند که شاهد عملکرد بهتری از بایدن در زمینه اقتصاد خواهند بود.

در این نظرسنجی، بایدن در زمینه متحد کردن کشور ۱۹ درصد از ترامپ پیشتاز بوده است. بایدن در زمینه مدیریت شیوع ویروس کرونا ۱۲ درصد و در زمینه نظم و قانون نیز شش درصد از ترامپ پیش است.

این نظرسنجی میان ۹۸۷ نفر و از ۱۵ تا ۱۸ اکتبر (۲۴ تا ۲۷ مهرماه) با درصد خطای ۳.۴ درصدی انجام شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد

دونالد ترامپ، اولین رئیس جمهور سابق در تاریخ آمریکا خواهد بود که به اتهامات جنایی محاکمه می‌شود. با انتخاب هیات منصفه امروز دوشنبه ترامپ در پرونده‌ای در نیویورک به دلیل پولی که قبل از انتخابات ۲۰۱۶ به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی پرداخت کرده بود، محاکمه خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری آلمان، شایان ذکر است که ترامپ که چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بود و قرار است در نوامبر آینده برای رقابت مجدد با جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا نامزد شود، به ۳۴ فقره جعل سوابق تجاری متهم شده است.

این بازیگر فیلم های غیراخلاقی گفت که به او پول داده شده تا در مورد رابطه‌ای که با ترامپ در سال ۲۰۰۶ داشته ساکت بماند. او اعتراف کرد که ترامپ در آستانه انتخابات ۲۰۱۶ به او پول داده است تا از اتهامات نادرست و باج خواهی او جلوگیری کند.

وکلای ترامپ چندین تلاش ناموفق برای به تعویق انداختن محاکمه داشتند، تاکتیکی که آنها در سه پرونده جنایی دیگر رئیس جمهور سابق نیز استفاده کردند. با این وجود ترامپ که در تمامی اتهامات علیه خود اعتراف کرده بی گناه است، در صورت مجرم شناخته شدن با حداکثر چهار سال زندان مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره