Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس بدخشان افغانستان از ادامه درگیری‌های شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان در مناطق مختلف این ولایت خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ثناءالله روحانی سخنگوی فرمانده پلیس ولایت بدخشان در شمال‌شرق افغانستان امروز سه‌شنبه در سخنانی اعلام کرد: درگیری‌های شدید میان نیروهای امنیتی این کشور و شبه‌نظامیان طالبان در شهرستان‌های یفتل، ارگو، کشم، میامی، وردوج و جرَم این ولایت ادامه داشته و طی چند روز اخیر بیش از ۳۰ عضو این گروه کشته و دست‌کم ۷۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که این تلفات طالبان در مناطق مختلف بدخشان روی داده است، افزود: طی عملیات جداگانه نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروهای هوایی ارتش در شبانه‌روز گذشته در منطقه درگَک شهرستان یفتل عُلیا، ۸ شبه‌نظامی این گروه کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند. همچنین در یک عملیات دیگر در شهرستان وردوج ۵۵ عضو طالبان کشته و زخمی شده‌اند.

ثناءالله روحانی در ادامه اضافه کرد: شبه‌نظامیان طالبان روز گذشته به منطقه «دره جیم» شهرستان کِشم حمله کردند که با مقاومت شدید نیروهای امنیتی مواجه شده و ۳ عضو این گروه کشته و یک تن دیگر زخمی شده و مجبور به عقب نشینی شده‌اند.

گفتنی است بخش‌هایی از ولایت بدخشان از جمله شهر فیض‌آباد مرکز این ولایت اخیرا دستخوش ناآرامی شده و از دو هفته به این‌سو، شاهد حملات سنگین طالبان بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طالبان نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت