Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:12:29 GMT

اریک تن هاگ: لیورپول بهترین تیم جهان است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۷۶۳۲

اریک تن هاگ: لیورپول بهترین تیم جهان است

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس دیدار مقابل لیورپول را چالشی بزرگ برای تیمش توصیف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، آژاکس فردا شب در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پذیرای لیورپول خواهد بود. اریک تن هاگ، سرمربی این تیم در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و مدعی شد بدون حضور ویرژیل فن دایک نیز مرسی سایدی ها تیمی قدرتمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اریک تن هاگ گفت: "البته که رویارویی با لیورپول یک چالش بزرگ است و آنها در حال حاضر بهترین تیم جهان هستند. اگر در مدت دو سال قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر شوید، قطعا یک مدعی رقیب برای کسب عنوان لیگ قهرمانان هستید. آنها ویرژیل فن دایک را در اختیار ندارد و تیم ما نیز به خوبی آماده شده است. از نظر من لیورپول بدون فک دایک تیمی متفاوت نیست و آنها به راحتی می توانند تغییر ایجاد کنند و کل کیفیت تیم به خاطر فن دایک عوض نخواهد شد.

 

 

ما شجاع خواهیم بود و می خواهیم آنچه کار کرده ایم را در زمین به واقعیت تبدیل کنیم. در لیگ هلند فشار روی آژاکس به اندازه تیم های انگلیسی نیست و ما در بازی فردا شب می توانیم موقعیت هایی روی دروازه لیورپول ایجاد کنیم. لیورپول اخیرا حداقل چهار گل روی ریباند دریافت کرده، اما این بدان معنی نیست آنها تیمی مغلوب ناپذیر هستند.

 

حضور در لیگ قهرمانان خود دلیلی کافی برای ایجاد روحیه و هیجان است. لیورپول یک چالش فوق العاده برای ما ایجاد خواهد کرد. حیف که هواداران نمی توانند اینجا باشند، اما آنها در کنار ما و در فکر ما هستند. بسیاری از مردم هلند به تماشای این دیدار خواهند نشست."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اریک تن هاگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا بین تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان اچ دی کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روز‌های ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است