Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد علیپور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: ‌همه ما یک هدف داریم که آن هم موفقیت تراکتور در میادین داخلی و بین‌المللی است.

‌‌مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به برنامه‌های این باشگاه برای فوتبال پایه، خاطرنشان کرد: اعتقادم این است که اگر به فوتبال پایه اهمیت ندهیم باید فوتبال را تعطیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ما این است که پایه را حتی حرفه‌ای تر از تیم بزرگسالان پیش ببریم. اعتقاد دارم اگر تیم‌های پایه ساختار خوبی داشته باشند، مطمئنا در 5-6 سال آینده نیاز نداریم از جای دیگری بازیکن بیاوریم.

‌علیپور ادامه داد: از تجربیات پیشکسوتان و مربیان پایه نیز استفاده می‌کنیم. اگر شرایط مهیا باشد که تاکنون هم بوده و آقای زنوزی هم به این موضوع علاقه مند است، باید توجه بیشتری به آکادمی داشته و در شهرستان ها حضور داشته باشیم.

‌وی یادآور شد: در یک دوره تیم های تبریزی بازیکن ساز بودند اما الان اینطور نیست. با صحبت‌هایی که انجام داده‌ایم، این نیاز را احساس کردیم و قطعا برای تیم‌های پایه برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

‌مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که «آیا باشگاه ترکتور برنامه‌ای برای سرمایه گذاری در سایر رشته‌های ورزشی دارد یا خیر؟»، گفت: قطعا باید به فکر رشته‌های دیگر مانند والیبال و بسکتبال باشیم، چراکه فوتبال به تنهایی معنی باشگاه نمی‌دهد. با حضور تراکتور در سایر رشته‌ها، دیگر تیم‌ها نیز به حضور در این مسابقات ترغیب می‌شوند. البته نمی‌توانم بگویم که تا چه حد در این راستا موفق خواهیم شد. برای مثال دوومیدانی رشته مادر است که می‌تواند در تمام رشته‌ها تاثیر‌گذار باشد. اما اینکه چقدر موفق خواهیم شد را نمی‌توانم الان بگویم ولی قطعا تلاش می‌کنیم.

علیپور درباره فوتبال بانوان گفت: در فوتبال بانوان تلاش می‌کنیم به زودی با صدور اطلاعیه ای اقدامات لازم را انجام دهیم. اهداف و تفکراتی داریم که با کمک کارشناسان و استفاده از تجربیات قبلی، تلاش می‌کنیم به این اهداف برسیم.

انتهاای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال تبریز بسکتبال تراکتور فارس تبریز علی پور رشته ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

بازی رده بندی و پایانی لیگ والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی در سالن اقدمی تبریز برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم هدف در دو ست متوالی برابرتیم افشانی به برتری رسید.

در دیدار نهایی مسابقات هم تیم والیبال نیکان تبریز در یک بازی فشرده و هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم هیات والیبال میانه به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم هیات والیبال میانه نایب قهرمان شد و تیم هدف به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ تیم دو ۴ گروه ۴ تیم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور