Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران علی صادقی آموزش و فرهنگ سازی را از مهمترین اقدامات اداره شهرستان در راستای کاهش فوتی های سوانح رانندگی دانست و اظهار داشت : نصب ضربه گیر به وسیله بشکه های ترافیکی در بریدگی های محورهای مواصلاتی شهرستان ، ایجاد سرعتکاه های آسفالتی در محورهای پرتصادف و سایر اقدامات به منظور فرهنگ سازی ارتقای ایمنی در سطح شهرستان انجام گرفته که ضرورت دارد این اقدامات با هماهنگی بیشتر مردم و مسئولین موثرتر واقع شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: برابر آمارهای رسمی منتشر شده ، بیشترین علت مرگ موتورسواران ضربه به سر است و در سال گذشته 51درصد راکبان موتورسیکلت ها درکشور به علت ضربه وارده به سر فوت شده اند.وی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری کلاسهای آموزشی شاهد کاهش تصادف باشیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰۰ سبد کالای معیشتی در ساری

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران پیش ازظهر پنجشنبه در آئین اهدای دو هزار سری سبد کالای معیشتی بین نیازمندان در ساری با بیان اینکه در سال گذشته هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند دراستان توزیع شد، افزود: امسال این میزان برای ۱۰ هزار و ۴۰۰ زوج هدفگذاری شده است.

وی با تاکید بر مشارکت دستگاه‌های مختلف برای تأمین نیازمندی‌ها تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان امری لازم و ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در حوزه توانمندسازی باید برای ایران قوی برنامه ریزی کنیم و از این رو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه بین مددجویان در مرحله اول در ساری توزیع می‌شود.

معافی یادآور شد: سال قبل چهار هزار سرپرست خانوار در استان توانمندسازی شدند.

کد خبر 6064108

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای گیلان روان و شلوغ است/ فوت ۷ نفر بر اثر سوانح رانندگی
  • توزیع ۲۰۰۰ سبد کالای معیشتی در ساری
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مسیر تفت و مهریز
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • آزاد راه قزوین - تهران پر حادثه‌ترین محور استان قزوین
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین  نیازمندان روستای سلطان آباد بخش رخ
  • رانش زمین در سمیرم/۶ واحد مسکونی روستای «دشتبال» ریزش کرد
  •  خط کشی ۳ هزارو ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران