Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:13:08 GMT

بارسلونا 5-1 فرانس واروش: آتش‌بازی 10 نفره

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۷۹۵۳

بارسلونا 5-1 فرانس واروش: آتش‌بازی 10 نفره

بارسلونا در اولین دیدارش در مرحله گروهی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ، با نتیجه 5-1 فرانس واروش را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که بیش از 20 دقیقه را به دلیل اخراج جرارد پیکه، 10 نفره بودند، در نهایت با گلزنی لیونل مسی (پنالتی)، آنسو فاتی، فیلیپ کوتینیو، پدری و عثمان دمبله به یک پیروزی پرگل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 10، روی پاس خوب سیویچ، این انگوئن بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت؛ ضمن اینکه داور هم لحظاتی بعد اعلام آفساید کرد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، چیزی نمانده بود که مسی با یک ضربه هوشمندانه دروازه حریف را باز کرد اما دیبوش با یک واکنش به موقع، دروازه فرانس واروش را نجات داد.

سه دقیقه بعد، این بار انگوئن با یک پاس خوب، ایسائل را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه تماشایی او به تیر دروازه بارسا برخورد کرد تا همچنان نتیجه بدون گل دنبال شود.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 25 بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شد. مسی که پا به توپ وارد محوطه جریمه فرانس واروش شد، با خطای کوواچیچ سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

خود مسی پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم اینکه دیبوش جهت ضربه را درست تشخیص داد اما توانست توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

 

ادامه دارد...

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فرانس واروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا به مصاف یونیون برلین رفت و با نتیجه پرگل 5-1 میزبانش را شکست داد تا همچنان در رده دوم باقی بماند.

بایرن که بعد از راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف آرسنال پا به این رقابت گذاشته بود با روحیه بالا بازی را شروع کرد.

در دقیقه 5 هری کین فرصت عالی داشت که دروازه‌بان جوان حریف موفق شد آن را مهار کند. حملات ادامه یافت تا اینکه دقیقه 18 یونیون برلین فرصت خوبی برای گلزنی‌ داشت اما لئون گورتسکا موفق شد توپ خطرناک را از نزدیکی دروازه دور کند.

پس از اینکه ضربه سر توماس مولر در دقیقه 28 روی ارسال یوشوا کیمیش خیلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت، گورتسکا دقیقه 29 اولین گل را به ثمر رساند.

توماس مولر پس از فریب مدافعان حریف موجب شد گورتسکا پاس ماتیس تل را دریافت کرد و بعد از چرخش به سمت دروازه ضربه محکم پای راست خود را وارد دروازه کند.

بایرن با اینکه از حریفش پیش افتاده بود اما در خط دفاعی دقت بالایی نداشت تا اینکه دقیقه 33 توسارت موفق شد دروازه میهمان را تهدید کرد که واکنش نویر توپ را به موقع دفع کرد.

یونیون برلین تلاش داشت فاصله ایجاد شده را جبران کند و تا لحظات نیمه اول بیشتر توپ را در اختیار داشت که این را  برخلاف جریان بازی گل خورد.

هری کین موفق شد ضربه ایستگاهی نزدیک به محوطه جریمه را به گل تبدیل کند. بعد از اینکه یوشوا کیمیش از پشت توپ دور شد و به سمت محوطه جریمه دوید، هری کین با ضربه داخل پای راست توپ را کنار دیوار دفاعی عبور داد و آن را در دقیقه 45+1 به گل تبدیل کرد.

بایرن که نیمه اول را با برتری به پایان رسانده بود در 45 دقیقه دوم رویه‌ دفاعی نداشت و بیشتر به سمت چارچوب دروازه حریف حمله‌ور شد تا به گل‌های بیشتری دست پیدا کند.

بایرن در نیمه دوم خیلی زود دست به گلزنی زد و این بار هم یک گل زیبای دیگر توسط شاگردان توماس توخل به ثمر رسید. در دقیقه 53 توماس مولر موفق شد ارسال اریک چوپو-موتینگ را با والی زیبا از بالای دستان دروازه‌بان عبور داد و گل سوم را به نام خود کند.

در دقیقه 55 یونیون برلین روی ارسال تریملم موفق شد یک موقعیت خطرناک ایجاد کرده اما ضربه سر رابین گوسنس با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

بایرن با این وجود تیم برتر میدان بود و با به ثمر رساندن گل چهارم یک بار دیگر آن را اثبات کرد. پس از توپ ربایی در میانه میدان پاس رو به جلوی هری کین در فضای خالی بین مدافعان به ماتیس تل رسید و ضربه پرقدرت پای راست او از کنار مدافع مقابلش عبور کرد و به گوشه دروازه رفت.

در دقیقه 64 یک فرصت گلزنی خوب ایجاد شد که پس از یک دو پاولوویچ و کیمیش شوت خطرناک به سمت دروازه توسط فردریک رونو مهار شد. با این وجود بایرن خیلی زود به گل پنجم رسید. توماس مولر که موتور گلزنی‌اش روشن شده بود روی ارسال بلند گورتسکا در محوطه جریمه با ضربه سر توپ را در دقیقه 66 به گل تبدیل کرد.

هری کین پس از همکاری با برایان زاراگوزا این شانس را داشت که دبل کند اما ضربه خطرناک او در دقیقه 72 در دستان رونو قرار گرفت. بازی با نزدیک شدن به دقایق پایانی بیشتر با حملات یونیون برلین دنبال می‌شد.

تیم میزبان که خیلی تلاش داشت کلین شیت نویر را خراب کند بالاخره در دقیقه 90 به این هدف دست پیدا کرد. یوربی ورتسن پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه چند قدم کوتاه با آن برداشت و ضربه پای راست او از بین پاهای اریک دایر عبور کرد تا دروازه بان حریف را غافلگیر کرده و به گل تبدیل شود.

این بازی وقت اضافه زیادی نداشت و مدت کوتاهی پس از گلی که بایرن دریافت کرده بود به پایان رسید. بایرن با این برتری 66 امتیازی شد و همچنان در رده دوم، رویای نایب قهرمانی را دارد. یونیون برلین 29 امتیازی هم همچنان در رده چهاردهم جای دارد. بایرن بااین حال اشتوتگارت را به عنوان رقیب جدی خود در مسیر نایب قهرمانی می‌بیند که با یک بازی کمتر 63 امتیازی است و در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد