Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد ترکمن با اشاره به اجرای عملیات عمرانی فاز سه بلوار شهید روحانی اظهار کرد: این پروژه در امتداد بلوار فعلی روحانی قرار گرفته و شامل حد فاصل حدفاصل خیابان شهید حسین نژاد تا کمربندی امام علی(ع) می‌شود.

مدیرمنطقه یک شهرداری قم طول پروژه را هزار و 150 متر عنوان کرد و افزود: اجرای پروژه در مرحله تملک قرار دارد، از بین ۸ واحد تجاری معارض پروژه ۷ واحد خریداری شده و آخرین مورد هم در مرحله کارشناسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای پروژه به صورت مرحله به مرحله اشاره کرد و گفت: در نهایت بلوار روحانی به کمربندی امام علی(ع) متصل خواهد شد.

ترکمن به اختصاص ۱۸ میلیارد ریال به منظور تملک فاز سه بلوار شهید روحانی اشاره و تاکید کرد: نقشه های اجرای عملیات عمرانی طرح آماده شده است و توافق نامه باید مراحل قانونی خودش را طی کند.

مدیرمنطقه یک شهرداری قم ادامه داد: در تملک واحدهای معارض فاز یک پروژه، یک ملک و یک پست برق باقی مانده که هنوز تملک نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فاز سه بلوار شهید روحانی بخشی از محور فردوسی خواهد بود، افزود: محور فردوسی ۶ منطقه شهری را به هم مرتبط می‌کند و از این نظر احداث فاز سه بلوار شهید روحانی یک تکه از پازل یکی از محورهای اصلی شهر خواهد بود و می‌تواند در بازگشایی ترافیکی اثرگذار باشد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانی شهید قم فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳