Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@08:40:40 GMT

شلیک غیرعمد دختر ایلامی جان پدر را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۸۳۶۹

شلیک غیرعمد دختر ایلامی جان پدر را گرفت

سرهنگ سعید عالی پور شامگاه سه شنبه اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای سراب از توابع شهرستان، ماموران انتظامی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گزارش ماموران حاضر در محل، حاکی از آن است که این مرد بر اثر اصابت گلوله با اسلحه ساچمه زنی از ناحیه سر فوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ عالی پور یادآور شد: با تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد، که مقتول در حین خواب توسط دختر ۱۴ ساله اش که قصد جابجایی سلاح را داشته از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و در دم فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: جسد متوفی جهت اقدامات قانونی و تشخیص علت مرگ به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث شلیک اسلحه شکاری اصابت گلوله پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد

سرهنگ خواجه پور گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر مفقودی یک مرد میانسال با خودرو‌ی شخصی در شهرستان سیرجان، فورا ماموران انتظامی سیرجان با همراهی دستگاه‌های امدادی وارد عمل شدند.

 و‌ی ادامه داد: بدین منظور ماموران پاسگاه انتظامی بلورد از توابع شهرستان سیرجان که علاوه بر انجام ماموریت‌های روزانه بررسی این مفقودی را نیز در دستور کار داشتند، موفق شدند پس از ۵ روز براساس گزارش‌های مردم محلی، فرد مورد نظر را در محدوده یکی از جاده‌های فرعی و صعب العبور روستایی با حالی نامساعد در داخل خودرویش پیدا و این فرد را در حالی که توان حرکت نداشت به نزدیک‌ترین واحد درمانی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی سیرجان ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام همکاران انتظامی افزود: اعلام به موقع این گونه حوادث و سوانح خاص به پلیس مورد تاکید است؛ چرا که باعث می‌شود خدمات رسانی شبانه روز‌ی پلیس به شهروندان زودتر و بهتر به نتیجه برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • فیلم/ اصابت راکت‌ شلیک شده از لبنان به یک کارخانه اسرائیلی
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق