Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس نیویورک با توجه به جنجال برانگیز بودن این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال بروز حوادث امنیتی از افزایش حضور نیروهای پلیس از هشت روز پیش از انتخابات ۲۰۲۰ در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از نشریه هیل، «ترنس مونهان»، فرمانده پلیس نیویورک، روز سه شنبه به وقت محلی در کنفرانس خبری اعلام کرد که پلیس هیچ تهدید شناخته شده‌ای برای ایجاد اخلال در انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) مشاهده نکرده است اما با این وجود پلیس آماده است تا هرگونه خشونت احتمالی را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونهان افزود: شکی نیست که این انتخابات نسبت به سال های گذشته جنجال برانگیز خواهد بود برای همین طرح ما آمادگی در برابر هرگونه حادثه است.

رئیس پلیس نیویورک خاطر نشان کرد که از تاریخ ۲۶ اکتبر (۵ آبان) صدها نیروی پلیس اضافی در سطح شهر مستقر خواهند شد و اگر کسی تلاش کند در شرکت مردم در انتخابات تداخل کند اقدام خواهیم کرد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا سومین و آخرین مناظره انتخاباتی ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان و بایدن نامزد دموکرات ها قرار است بامداد جمعه آینده به وقت تهران برگزار شود.

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا از بیم احتمال تکرار قانون‌گریزی‌های غم انگیز مناظره اول که موجب شد مقامات ارشد این کشور مضحکه جهانی شوند، میکروفون را تحت کنترل بگیرد.

به دنبال اختلال مکرر ترامپ در مناظره نخست که بارها سخنان بایدن را قطع و بر خلاف قواعد مناظره اظهار نظر کرد، کمیسیون مناظره‌های ریاست جمهوری آمریکا دوشنبه شب اعلام کرد میکروفون‌های ترامپ و بایدن را در غیر زمان پاسخگویی قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا برای پایان دادن به جنگ اسراییل در غزه و ارسال سلاح به این رژیم  به رغم سرکوب پلیس همچنان ادامه دارد.

دانشگاه کلمبیا مرکز «جنبش همبستگی با غزه» در روزهای اخیر، به دانشجویان برای پایان دادن به این دور از تجمعات، ضرب الاجل ۴۸ ساعته داده است.

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده‌ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو   دانلود فیلم اصلی کد ویدیو   دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

اما در تازه‌ترین اخبار از آمریکا نشان می‌دهد که برخورد با دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا وارد مرحله جدیدی شده است. پلیس با ارسال پیامک به تمام دانشجویان از بسته‌شدن درهای دانشگاه و عملیات «پاکسازی» خبرداده است و از دانشجویان خواسته تا دانشگاه را ترک کنند.

در ویدئوی دیگری، دانشجویی که فقط از اعزام گارد ملی آمریکا به دانشگاه‌ها فیلمبرداری می‌کرد، توسط مأموران گارد ملی مورد شلیک گلوله و حمله قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد