Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:22:45 GMT

ظرفیت فرآورش گاز ایران حدود ۱۰ درصد افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۸۴۲۱

ظرفیت فرآورش گاز ایران حدود ۱۰ درصد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسعود زردویان درباره تعمیرات و آمادگی زمستانی پالایشگاه‌ها گفت: مطابق برنامه سالانه، از ابتدای امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که در کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا حاکم شده، برنامه‌های ویژه‌ای برای انجام تعمیرات اساسی و فعالیت‌های پیش‌بینی شده در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه تعمیرات اساسی که بنا بود از نیمه فروردین‌ماه آغاز شود به یکم اردیبهشت ماه موکول شد و تا ابتدای آبان‌ماه ادامه می‌یابد و با اقدام‌هایی که انجام شده برای تولید گاز در فصل زمستان آمادگی کامل وجود دارد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ شرایط ویژه‌ای برای تعمیرات اساسی در نظر گرفته شد و نتایج خوبی داشت، ادامه داد: ساخت ۲ پالایشگاه جدید برای شیرین‌سازی گاز ترش فازهای ۱۳، ۲۲ و ۲۴ پارس‌جنوبی، ظرفیت فرآورش گاز در این مجموعه را حدود ۱۰ درصد افزایش می‌دهد که امیدواریم امسال از آن بهره‌مند شویم.

زردویان با بیان اینکه با افزایش حدود ۱۰ درصدی مقدار فرآورش، اکنون فرآورش گاز به بالاتر از یک میلیارد مترمکعب رسیده و مقدار خوراک پالایشگاه‌ها نیز رقمی در همین حدود است، گفت: امسال، امکان فضای صادرات فراهم می‌شود و نتایج حاصل از صادرات گاز به‌دلیل توجه و تعهد نیروهای عملیاتی در شرایط سخت به‌ویژه شیوع ویروس کرونا، بسیار ارزشمند و ستودنی است.

کد خبر 5052831

منبع: مهر

کلیدواژه: پالایشگاه نفت پارس جنوبی پالایشگاه گاز بانک مرکزی ایران قیمت دلار ویروس کرونا تولید نفت شاخص کل بورس وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی فولاد بازار سرمایه بازار سهام وزارت نیرو قیمت یورو بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد شریفی با بیان اینکه مبلغ ریالی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش یافته، افزود: ارزش نسبی خدمات پرستاری به میزان ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته، با افزایش همراه بوده است.

وی در ادامه از تلاش برای اصلاح فرمول محاسبه اضافه کاری پرستاران خبر داد و گفت: نشست‌های متعددی در این راستا با مسؤولان ارشد دانشگاه، رؤسا و مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و نمایندگان گروه‌های مختلف پرستاری برگزار شده و در تلاش هستیم تا در روزهای آینده شیوه‌نامه اصلاح فرمول اضافه کاری پرستاران را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ابلاغ کنیم.

این مقام مسؤول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با نگاهی به مسیر توسعه خدمات حوزه درمان فارس از ابتدای سال جاری تاکنون، مجموعه درمان فارس را شبکه ای گسترده شامل ۷۱ بیمارستان با هشت هزار و ۱۹۰ تخت فعال، هزار و سیصد درمانگاه و مؤسسه درمانی، هزار و ۶۰۹ مطب متخصص، یک هزار و ۳۰ مطب عمومی و ۵۱۳ دفتر کار عنوان کرد.

سال گذشته بیمارستان‌های دولتی فارس پذیرای بیش از سه میلیون بیمار بودند

شریفی با قدردانی از کادر درمان و بخش‌های پشتیبانی واحدهای زیر مجموعه دانشگاه افزود: در سال گذشته، بیمارستان‌های دولتی فارس پذیرای بیش از سه میلیون بیمار بوده و تلاش شده تمامی خدمات موردنیاز این بیماران در سطوح اولیه تا فوق تخصصی به طور کامل به آنان ارائه شود.

وی با اشاره به اعزام ۵۱۳ پزشک فوق تخصص، متخصص و پزشک عمومی در سال گذشته به مناطق مختلف فارس، این اقدام را تلاشی برای شتاب بخشیدن به فرآیندهای ارائه خدمات درمانی و توزیع عادلانه خدمات درمانی در سطح استان دانست و ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۴۰ هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

انجام ۷۳۹ پیوند عضو، ۱۳۰ جراحی کاشت حلزون شنوایی ،۳۸۰ پیوند قرنیه ،۱۸۰ پیوند مغز استخوان، انجام بیش از ۳۰ میلیون خدمت آزمایشگاهی و بیش از ۱۴۰ هزار مورد ام. آر. ای و ۵۰۰ هزار مورد سی تی اسکن در بیمارستان‌های دولتی زیر مجموعه دانشگاه، از دیگر اقدامات ارائه شده مجموعه‌های درمانی در سال ۱۴۰۲ بود که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آن اشاره کرد.

بیش از ۱۵۰ مرکز ارائه دهنده خدمات غیرمجاز سلامت در فارس سال گذشته تعطیل شدند

شریفی با اعلام اینکه طرح‌های توسعه‌ای مهمی در سال گذشته به بهره برداری رسید، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، بیش از ۵۵۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های درمانی استان فارس اضافه شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه در سال گذشته، بیش از ۱۰ هزار بازدید نظارتی در حوزه‌های مختلف معاونت درمان انجام شده از تعطیلی بیش از ۱۵۰ مرکز ارائه دهنده خدمات غیرمجاز سلامت در شیراز و شهرستان‌های استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

وی گفت: سال گذشته پروانه بهره برداری ۴۱۷ مؤسسه درمانی در بخش خصوصی از سوی اداره ارزیابی و صدور پروانه‌های این معاونت صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه تحویل داده شده است.

کد خبر 6084651

دیگر خبرها

  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • نتانیاهو : فشارها بر حماس افزایش می‌یابد
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم