Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کابینه دولت اصلاحات گفت: راه‌حل برای بهبود اوضاع وجود دارد اما این نماینده‌ها نشان می‌دهند که خیلی زود به مجلس آمدند، اینها باید چندسالی تجربه کسب می‌کردند و بعد وارد مجلس می شدند.

«علی عبدالعلی‌زاده»، وزیر مسکن دولت اصلاحات، در رابطه با محور گفتگوها در دیدار خود با مهدی کروبی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: مسئله و خبر خاصی مطرح نشد، دیدار دوستانه در قالب مرید و مراد شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان زیادی به دنبال فرصتی بودم که خدمت او برسم و خوشبختانه توانستم با کروبی، دیدار کنم.

این چهره اصلا‌ح‌طلب در واکنش به گزارش اخیر کیهان مبنی بر اینکه اقدامات تند اصول‌گرایان با تحریک اصلاح‌طلبان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اصول‌گرایان نیاز به تحریک ندارند، خود کیهان همه را تحریک می‌کند بنابراین نیازی به این ندارند که اصلاح‌طلبان آنها را تحریک کنند.

عبدالعلی‌زاده ادامه داد: شریعتمداری به اندازه کافی همه و مخصوصا اصول‌گرایان را تحریک می‌کند، لذا احتیاجی به این کارها نیست.

عضو کابینه دولت اصلاحات در ارزیابی اینکه اقدامات تخریبی اصول‌گرایان برعلیه دولت تا چه اندازه به ضرر کشور است؟ خاطرنشان کرد: این اقدامات به نفع مملکت نیست، این اقدامات اصول‌گرایان نشان می‌دهد که آنها در فاز کشور نیستند و نمی‌دانند تحریم یعنی چی.

عبدالعلی‌زاده در ادامه اظهار کرد: به نظر می‌رسد اصول‌گرایان این دروغ را باور کردند که تحریم‌ها و قطعنامه‌ها کاغذ پاره است در نتیجه نمی‌دانند که مملکت در چه شرایطی است و فکر می‌کنند که کشور باید بهشت بَرین باشد در حال حاضر هم که اکثر آنها، نماینده مجلس شدند.

این نماینده ادوار مجلس در رابطه با راه‌حل بُرون رفت از شرایط فعلی یادآور شد: راه‌حل برای بهبود اوضاع وجود دارد اما این نمایندگان نشان می‌دهند که خیلی زود به مجلس آمدند، اینها باید چندسالی تجربه کسب می‌کردند و بعد وارد مجلس می‌شدند، برای این نمایندگان خیلی زود بود که وارد مجلس شوند.۴

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت دولت اصلاحات مسکن مهدی کروبی مجلس اصول گرایان وارد مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی، درباره نحوه تعامل و همکاری دولت با مجلس جدید، اظهار کرد: بنای ما بر همکاری، همراهی و تعامل مثبت با مجلس بوده و آنچه که نمایندگان در بحث های نظارتی مطرح کردند، این موارد را به جد دنبال کردیم تا پاسخگو باشیم و در جایی که لازم هست، درباره آنها توضیح دهیم. یا در بحث تقدیم لوایح سعی کردیم در کمیسیون همراهی لازم را داشته باشیم و در صورت امکان نظرات را اصلاح کنیم. یا اگر طرح هایی دادند که مناسب بوده آن طرح را تأیید کنیم.

بنابر گزارش شفقنا، وی ادامه داد: قطعاً با مجلس جدید هم این رویه ها را ادامه خواهیم داد. در دو سال گذشته تجربه جدیدی به دست آوردیم و امیدواریم که مدیران ارشد ما از افراط و تفریط در این باره اجتناب کنند و یک رابطه حسنه، معقول و منطقی با نمایندگان عزیز داشته باشند.

حسینی تأکید کرد: روابط مثبت و همکاری دولت و مجلس به نفع کشور است تا اینکه اصطکاک وجود داشته باشد و تنش ایجاد شود و در نهایت کارها با مشکل رو به رو شوند.

وی با بیان اینکه قطعاً با هماهنگی، همدلی و هم اندیشی، بهتر از گذشته می توانیم عمل کنیم، گفت: دولت و مجلس یازدهم همکاری خوبی با یکدیگر داشتند و امیدواریم که در مجلس دوازدهم تعامل بهتری حاصل شود و در نهایت این همکاری و هماهنگی به نفع مردم باشد.

وی درباره پیگیری لوایح اولویت دار در مجلس جدید بیان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۶۰ لایحه به مجلس تقدیم شد که تعدادی از این لوایح به قانون تبدیل شدند، ولی تعداد قابل توجهی هنوز باقی مانده و در نوبت بررسی هستند. لوایح یک فوریتی و دو فوریتی یا لوایح اولویت دار مشخص شدند و سعی داریم با همکاری نمایندگان این لایحه ها را به سرانجام برسانیم.

حسینی اظهار داشت: در حال حاضر به دنبال این هستیم که بررسی «بودجه» و «برنامه هفتم توسعه» در مجلس یازدهم به پایان برسد. در موضوعات اجتماعی نیز کمیسیون اجتماعی اصرار دارد که مساله تعیین تکلیف تعطیلات مشخص شود و به مجلس آینده واگذار نشود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898571

دیگر خبرها

  • رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • اقدامات دولت برای کمک به تجارت
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • پنج اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟