Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@06:46:27 GMT

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در سوریه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۸۵۳۹

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه بامداد چهارشنبه از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک مدرسه واقع در حومه شمال القنیطره خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد چهارشنبه از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در القنیطره خبر داد.

خبرنگار سانا در القنیطره اعلام کرد: دشمن صهیونیستی با یک فروند موشک مدرسه‌ای در روستای الحریه واقع در حومه شمال القنیطره را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری سانا به جزئیات بیشتری در خصوص این حمله اشاره نکرده است.

رژیم صهیونیستی طی ماه های گذشته چندین بار به اهدافی در خاک سوریه تجاوز نموده است.

پدافند هوایی ارتش سوریه در اغلب موارد با حملات موشکی رژیم صهیونیستی مقابله کرده و شماری از موشک ها را رهگیری و منهدم نموده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: موشکی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد