Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان تیم ریشه داری است. فوتبال برای آبادانی‌ها تنها به یک بازی محدود نمی‌شود؛ بنابراین صنعت نفت آبادان برای اهالی این شهر بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نفت سال گذشته روند صعودی داشت و اگر آن اتفاق برای سرمربی تیم رخ نمی‌داد، صنعت نفت فاصله‌ای تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداشت. جدایی اسکوچیچ ضربه مهلکی به تیم ما زد و تاثیر بدی روی روند فنی تیم گذاشت.

او در ادامه گفت:  ما تلاش کردیم مشکلاتی که صنعت نفت آبادان هر سال با آن مواجه می‌شد را برای همیشه برطرف کنیم. تلاش‌هایی انجام شد تا این باشگاه زیر مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان قرار گیرد تا از این طریق بتوانیم مشکلات مالی صنعت نفت را برطرف کنیم. خوشبختانه تاکنون بخش زیادی از کار انجام شده است.  

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای برطرف کردن مشکلاتی که برای حمایت مالی وزارت نفت از صنعت نفت آبادان ایجاد شده بود، هر ۳ نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی به همراه نماینده مردم خرمشهر دست به کار شدند. از اعضای هیئت مدیره و کادرفنی این تیم تشکر می‌کنم که تیم را به این مرحله رساندند. صنعت نفت آبادان از نظر بدنسازی نسبت به سایر تیم‌ها عقب است، اما امیدوارم تا آغاز لیگ آماده شود.  چهره تیم تغییر کرده و از میان جوانان بومی آبادان بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده اند. هواداران مطمئن باشند که ما در کنار تیم هستیم و این طور نیست که صنعت نفت را تنها بگذاریم. مصمم هستیم که این تیم در لیگ برتر حفظ شود و پیشرفت کند. مسلما برای رسیدن به این هدف، تلاش می‌کنیم.  

مولوی درباره جدایی چند بازیکن کلیدی صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات گفت: پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه بسته بود و از طرف دیگر بیشتر بازیکنان خوب، به تیم‌های دیگر ملحق شدند. امسال قانون ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی اعمال شده است و این عامل در کنار عوامل دیگر دست به دست هم داد تا نتوانیم در نقل و انتقالات خوب عمل کنیم، اما انشاالله با انسجام و هماهنگی، این مشکل را رفع می‌کنیم. شاید صنعت نفت بازیکنان چهره نداشته باشد، اما تیم خوبی دارد. در میان بازیکنان صنعت نفت، کسانی هستند که قابلیت بازی در تیم ملی را دارند.

بیشتر بخوانید: 

کعبی: مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم/ در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

او درباره میزان بودجه صنعت نفت برای لیگ بیستم گفت: مسلما با توجه به تورم و افزایش هزینه‌های جانبی، میزان بودجه باشگاه نسبت به فصل گذشته باید بیشتر شود. باشگاه صنعت نفت برای اردوی این فصل نسبت به  سال‌های گذشته هزینه‌ بیشتری کرده است ما قول می‌دهیم که در حد توان به این تیم کمک کنیم.  

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بازیکنان را از دست داده ایم. اگر فوتبال حرفه‌ای است، باید به بازیکنان هم حرفه‌ای نگاه کنیم. به مردم آبادان که همراه همیشگی صنعت نفت هستند، قول می‌دهیم هر چه در توان داریم برای صنعت نفت بگذاریم و از هیچ کمکی دریغ نکنیم.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی باشگاه صنعت نفت آبادان آبادان در مجلس شورای اسلامی صنعت نفت آبادان نماینده مردم مردم آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!