Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امین قاسمی‌نژاد مهاجم شهر خودرو یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و شهر خودرو اجازه جدایی به وی نمی‌دهد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، باشگاه شهر خودرو مشهد با حضور قاسمی‌نژاد در گل‌گهر و ذوب‌آهن مخالفت کرد.

 امین قاسمی‌نژاد مهاجم شهر خودرو یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این بازیکن چند هفته پیش با پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن روبرو شد و حالا شنیده می‌شود که باشگاه گل‌گهر هم خواهان جذب این بازیکن است.

مخالفت شهر خودرو با حضور قاسمی‌نژاد در گل‌گهر و ذوب‌آهنبازیکن سابق استقلال تهران به شهر خودرو مشهد پیوستخلعتبری: با هیچ‌کس در شهر خودرو مشکل نداشتم/ همه باید به نویدکیا کمک کنند

قاسمی‌نژاد چند بار برای جدایی با مسئولان شهر خودرو مذاکره کرده اما این باشگاه مخالف جدایی مهاجمش است.اگر قاسمی‌نژاد موفق به گرفتن رضایت نامه نشود در فصل آینده هم پیراهن شهر خودرو را بر تن خواهد.

خبر دیگر نقل و انتقالاتی از شهر خودرو اینکه علی نبی زاده هافبک دفاعی جوان فصل گذشته تیم شهرخودرو مشهد به ذوب آهن اصفهان پیوست.

 آزادمنش 24 ساله سرعتی تکنیکی در فصل گذشته برای تیم قشقایی در 31 بازی 1 گل ، 8 پاس گل و 2 پنالتی برای تیمش گرفت. هرچند طبق نظر کادرفنی او در این تیم از مهاجم به دفاع راست رفت که عملکرد مطلوبی داشت.

 آزادمنش از تیم‌های تراکتور، پرسپولیس، شهرخودرو پیشنهاد دارد.

انتهای پیام/282/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاسمی نژاد خودرو مشهد شهر خودرو ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد

به گزارش قدس خراسان، سید جلیل بامشکی با بیان این خبر اظهار کرد: بنا به درخواست شهردار طبس در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ مبنی بر عضویت در دبیر خانه شهرهای زیارتی ایران اسلامی، جلساتی در روزهای ۲۹ و سی ام با حضور مدیران شهری و استانی برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به اهداف تشکیل این دبیر خانه ادامه داد: این دبیر خانه با هدف تامین و ترویج فرهنگ زیارت، تقویت هویت دینی، هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در اجرای بهتر مصوبات کارگروه ملی زیارت و توسعه و اشاعه هنرها و علوم حوزه زیارت، فعالیت می‌کند.

وی عنوان کرد: رویکرد اصلی این دبیر خانه، ترویج امر زیارت و اتخاذ تصمیمات هماهنگ در خصوص امور فرهنگی، عمرانی، زیر بنایی و زیر ساختی است که تلاش داریم در یک همکاری دو جانبه با کارگروه زیارت این اتفاقات رقم بخورد.

بامشکی تصریح کرد: باتوجه به حضور حرم حضرت حسین بن موسی کاظم (ع) در شهر طبس و با هماهنگی که بین شهرهای زیارتی شیراز، قم و مشهد انجام شد، شهر طبس به شهرهای زیارتی اضافه خواهد شد.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به ریاست شورای راهبردی دبیرخانه شهرهای زیارتی مشهد به شهردار مشهد، گفت: مراسم اهدا حکم عضویت طبس فردا سی فروردین ماه در محل امام زاده حسین بن موسی کاظم (ع) با حضور شورای اداری و با امضای شهردار مشهد برگزار و شهرستان طبس به صورت رسمی به عضویت دبیر خانه شهرهای زیارتی در می‌آید.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد