Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سنجری جانشین فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت : یگان حفاظت با نیرو‌های انسانی متعهد و پایبند به اهداف سازمان جنگل‌ها حافظ و صیانت از جنگل ها را برعهده دارند و مردم شریف و طبیعت دوست استان دو رکن اصلی حفاظت از جنگل‌ها و مراتع استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : شماره ۱۵۰۴امداد جنگل و مرتع، رابط یگان حفاظت و مردم است که همکاران به صورت شبانه روزی آماده پذیرش هرگونه گزارش و پیشنهاد جهت صیانت از منابع ملی استان هستند.

سنجری افزود: نیرو‌های حفاظت منابع طبیعی استان با هرگونه جرایم مربوط به منابع طبیعی نظیر تخریب و تصرف اراضی ملی، چرای غیرمجاز، قاچاق چوب و مواردی از این قبیل به شدت برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل کاری منابع طبیعی یگان حفاظت جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ احمدی گفت: طبق دستور رئیس دادگستری شهرستان طارم درختانی که قلع و قمع شده بودند با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم جمع‌آوری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منتقل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم بااشاره به اینکه  این قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک هندی‌کندی به مساحت ۲۰ هکتار بود، افزود: این اقدام با همکاری فرماندهی یگان‌های حفاظت استان و شهرستان طارم انجام شد.


دیگر خبرها

  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • ممنوعیت چیدن لاله واژگون
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • کشف ۱۴۰ اصله قنداق جنگلی در اردبیل