Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۶ ماه سال جاری حدود ۸۲۶ هزار و ۶۰۰ لیتر نفت سفید در سطح استان توزیع شد.

“قدرت الله ویسی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: طی ۶ ماه گذشته، نفت سفید خریداری شده بین شهرستان های بویراحمد با ۶۹ فروشگاه نفتی به میزان ۵۹۵ هزار لیتر، بهمئی با ۸ فروشگاه نفتی به میزان ۹۲ هزار و ۵۰۰ لیتر، کهگیلویه با ۳۱ فروشگاه  به میزان ۸۰ هزار لیتر، دنا با ۱۱ فروشگاه ببه میزان ۴۴ هزار و ۱۰۰ لیتر و چرام با ۲ فروشگاه به میزان ۱۵ هزار لیتر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما با هماهنگی شرکت ملی پخش فراوردی نفتی استان روند خرید و توزیع از جمله در حوزه های بویراحمد، دنا، دیشموک، قلعه رئیسی و دهدشت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مابقی فعالیت های تعاون روستایی استان اظهار کرد: کلا در کشور ۶ استان مجوز طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی را گرفته اند که استان ما اولین استانی بود که موفق به دریافت مجوز شد.

وی  با اشاره به اینکه حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن گوجه فرنگی از شهرستان گچساران، باشت و کهگیلویه به کارخانجات رب طرف توافقنامه حمل شد بیان کرد: طی هفته پیش به ازای هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۴۰۰ تومان، حدودا ۵۳ میلیارد تومان یارانه به کشاورزان گوجه کار پرداخت کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد نفت سفید تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان